تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۱۹۲۳

مستند «راوی خط سرخ» رونمایی می‌شود

مستند «راوی خط سرخ» رونمایی می‌شود
مستند «راوی خط سرخ» عصر امروز یکشنبه ۲ آذر ساعت ۱۵ در برنامه مراسم بزرگداشت و تکریم مفاخر حسینی «پرده عشاق» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی تاج لنگرودی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد کریم منصوری قاری بین‌المللی، حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت و محمد صمیمی شاعر رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام شیخ محمدمهدی تاج لنگرودی تا کنون با تالیف ۵۲ عنوان کتاب در زمینه معارف اسلامی بیش از نیم قرن به مطالعه و تالیف در زمینه فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) پرداخته است.

در این مستند ضمن گفت‌و‌گو با این نویسنده عاشورایی و فرزندان روحانی وی، حجت الاسلام شیخ محسن و حجت‌الاسلام شیخ مسعود تاج لنگرودی بر سیره، تحصیلات، تالیفات و منابر این نویسنده پرداخته شده است.

دومین دوره ویژه‌برنامه «پرده عشاق» با هدف تقویت هویت دینی شهروندان، معرفی و تکریم مفاخر و نخبگان ملی، شهری و محلی، الگوسازی برنامه‌های فراگیر و جریان‌ساز محتوا محور با اثرگذاری بر مخاطبان و گسترش محاسن و فضایل اخلاقی با تمرکز بر اخلاق عمومی و خصلت‌های محوری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس گرفته و یا از تارنمای ferdos.farhangsara.ir بازدید کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما