تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
۰
کد مطلب : ۲۲۱۶۰

ارائه کارت لبیک به عمره‌گزاران

ارائه کارت لبیک به عمره‌گزاران
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود حاجی ابراهیمی، مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به آغاز عمره مفرده سال ۹۳ ـ ۹۴، گفت: محصولات فرهنگی مختلفی برای زائران عمره تهیه شده است از جمله دفترچه‌ای با عنوان «شوق وصال» که روحانی کاروان در اولین جلسه آموزشی عمره‌گزاران به آنها ارائه می‌کند.

وی محتوای این دفترچه را اطلاعات اجمالی در رابطه با فضای عمره اعلام و اظهار کرد: آنچه که یک زائر عمره مفرده نیاز دارد همراه داشته باشد در این دفترچه عنوان شده است.

حجت‌الاسلام حاجی ابراهیمی از انتشار مجله «وصال دوست» که با کیفیت بسیار بالا منتشر شده است، نیز خبر داد و گفت: افراد تحصیل کرده می‌توانند از این مجله برای آشنایی با اماکن، مناسک، آداب و اسرار سفر و ... بهره ببرند.

وی ادامه داد: کتابچه‌ای با عنوان کتابچه «ربنا» نیز تهیه شده است که محتوای مسابقه قرآن کریم بعثه در آن منتشر شده و حاوی ۴۰ آیه معطوف به دعا با ترجمه است که زائر می‌تواند از روحانی کاروان بخواهد این آیات را برای وی تشریح کند؛ همچنین زائران می‌توانند این آیه‌ها را حفظ کرده و در طواف، سعی، قنوت نماز و سایر مکان‌های عبادی این دعاها را قرائت کنند.

ارائه کارت لبیک به عمره‌گزاران
مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه از تهیه کارت لبیک حاوی ذکر تلبیه نیز خبر داد و گفت: اعمال عمره مفرده نیز در این کارت چاپ شده است.

حاجی‌ابراهیمی ادامه داد: بروشور اماکن مکه و مدینه نیز منتشر شده و نکاتی بسیار اجمالی در این بروشور توضیح داده شده است؛ لوح فشرده «همراه زائر» نیز حاوی تصاویر و توضیح اماکن شهرهای مکه و مدینه است که زائران می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی اعلام کرد: برای بچه‌ها هم محصولاتی تولید شده که در ایستگاه‌های فرهنگی هتل‌ها می‌توانند آنها را دریافت کنند از جمله کتاب‌های نقاشی برای رنگ‌آمیزی، کتاب‌های داستان و معما.

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: این محصولات در سه جلسه آموزشی که برای زائران عمره در ایران ترتیب داده می‌شود، به آنها ارائه شده و هیچ هزینه‌ای نیز بابت آنها دریافت نخواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما