تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
۰
کد مطلب : ۲۲۲۶۵

اجرای نمایش «سیب سرخ کاروان» در فرهنگسرای مهر کاشان

اجرای نمایش «سیب سرخ کاروان» در فرهنگسرای مهر کاشان
مهدی نادعلی، مدیرعامل سازمان رفاهی ــ تفریحی شهرداری کاشان اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی و رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) نمایش آئینی و مذهبی قیام امام حسین(ع) ویژه ماه محرم و صفر با عنوان «سیب سرخ کاروان» به مدت پنج شب در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی ــ تفریحی شهرداری کاشان به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایش به کارگردانی راضیه حجت‌نیا توسط ۲۵ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان کاشانی از ۲۳ تا ۲۷ آذر‌ماه در سالن مهربان فرهنگسرای مهر اجرا خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان رفاهی ــ تفریحی شهرداری کاشان، نمایش سیب سرخ کاروان ویژه بانوان بوده و در این مدت مشخص هر روز ساعت ۱۷:۳۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

نادعلی گفت: وحیده منصوری دکور صحنه، منا سیاهکار منشی صحنه و دستیار کارگردان را بر عهده دارند و زهرا صابر طحان در نقش حضرت زینب(س)، فرزانه اکبری امام سجاد(ع)، مهدیه سرانجام شمر، ملیکا سرکرده یزید و وجیهه کریمی ابن زیاد ایفای نقش می‌کنند.

وی یادآور شد: داستان از زبان شمر برای یزید قیام امام حسین(ع) گفته می‌شود که در آن کاخ یزید، ابن زیاد و خرابه شام نیز به تصویر کشیده می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما