تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۲۳۳۳

۲۴ سالگی نمایش «خورشید کاروان» در غیاب انوشیروان ارجمند

۲۴ سالگی نمایش «خورشید کاروان» در غیاب انوشیروان ارجمند
محمود فرهنگ، کارگردان نمایش «خورشید کاروان»،  با اعلام این خبر گفت: امسال افتخار داریم که به همت گروه نمایشی فدک، نمایش «خورشید کاروان» را برای بیست و چهارمین سال متوالی همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان امام‌حسین(ع) اجرا کنیم؛ با این تفاوت که متأسفانه به دلیل کسالتی که برای انوشیروان ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پیش آمده است، از هنرنمایی وی در این نمایش بی‌بهره هستیم.

وی گفت: انوشیروان ارجمند ۱۲ سال پی در پی با این گروه نمایشی در اجرای نمایش «خورشید کاروان» و در نقش راهب همکاری داشت اما امسال جلیل فرجاد جایگزین این پیشکسوت بازیگری خواهد شد و گروه نمایشی فدک با اجرای این نمایش متوسل به ساحت مقدس امام‌حسین(ع) می‌شود و برای سلامتی هر چه زودتر ایشان دعا خواهد کرد.

مدیر کانون تئاتر دینی تصریح کرد: با توجه به اجراهایی که «خورشید کاروان» در این ایام در شهرهای مختلف از جمله بوشهر داشته است، در حال حاضر آمادگی کامل برای اجرای هر چه باشکوهتر آن داریم.

وی افزود: از آنجا که سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد به لحاظ طراحی و ظرفیت زیادی که دارد از جمله تالارهای نمایشی خاص به شمار می‌رود لذا تمهیداتی هم در نحوه صحنه‌آرایی و دکور و هم در میزانسن بازیگران اندیشیده شده است تا مخاطبان در فضایی هنری و معنوی بیشترین حظ و بهره را از اجرای آن ببرند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: ۱۲ اجرا برای این نمایش پیش‌بینی شده است که آغاز آن جمعه ۲۱ آذر خواهد بود و از جمله تغییرات دیگر که در ترکیب بازیگران در اجرای امسال این نمایش خواهیم داشت جایگزینی انوش معظمی به جای فرهاد بشارتی است که همگی با چهره و هنرنمایی او در نقش حرمله در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» آشنا هستند.
یادآور می‌شود، نمایش «خورشید کاروان» هر روز ساعت ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما