تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
۰
کد مطلب : ۲۲۵۹۶

همایش تبلیغاتی کاندیداهای سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی مشهد برگزار شد

همایش تبلیغاتی کاندیداهای سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی مشهد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین نمازی فرد در این همایش که کاندیداها به تشریح برنامه های خود پرداختند، با اشاره به جایگاه رفیع مداحی در مکتب اهل بیت علیهم السلام ابراز کرد: مداحان و شاعران آئینی خدمات فراوانی در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای نظام اسلامی انجام داده اند.

حجت‌الاسلام نمازی فرد اظهار داشت: مداحان و شاعران آئینی یکی از بزرگترین مأموریت ها را در دین بعهده دارند که آن، ایجاد عشق و محبت به ائمه علیهم السلام است. وی با تشکر از فعالیتهای کانون مداحان در دوره های گذشته، کارهای به زمین مانده در این عرصه را فراوان و زمینه فعالیت و خدمت رسانی به جامعه مداحان را بسیار دانست و افزود: برگزاری انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی با توجه به جایگاه شعر آئینی و مداحی حائز اهمیت است و منتخبین شما مداحان می توانند با برنامه ریزی منسجم و فعالیت های مستمر و کاربردی، جامعه مداحان را بیش از پیش به منویات مقام معظم رهبری نزدیکتر کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: برگزاری انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی بعهده سازمان تبلیغات اسلامی است و با برگزاری جلساتی با نمایندگان دستگاههای مختلف استان، داوطلبینی که حائز شرایط ابلاغی از سوی مرکز بودند را مشخص کردند.

وی افزود: انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی مشهد مقدس همزمان با کل کشور در روز جمعه مورخ 93/10/12 از ساعت ۸ صبح در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود و تنها کسانی حق رأی دارند که دارای کارت موقّت مداحی باشند.

گفتنی است در این همایش ۱۰ نفر از کاندیداهای انتخابات، ضمن بیان سابقه فعالیتی و مدیریتی خود، مهمترین برنامه های خود را برای سومین دوره کانون مداحان و شاعران آئینی مشهد مقدس برای حاضرین تشریح کردند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما