تاریخ انتشار
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
۰
کد مطلب : ۲۲۸۵۵

ثبت نام حج تمتع ۹۴ آغاز شد

ثبت نام حج تمتع ۹۴ آغاز شد
دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اسفند ۸۴ که علاقه مند تشرف به حج تمتع ۹۴ هستند از ساعت ۹ صبح امروز جمعه سوم بهمن ماه در چهار استان تهران، قم، البرز و قزوین می توانند در کاروان های حج ثبت نام کنند.

این گروه از متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان‌های مجاز می‌توانند درصورت تمایل با مراجعه به نشانی اینترنتی haj۹۴.haj.ir از ظرفیت ۵۰ درصدی ثبت‌نام هر کاروان به‌صورت غیرحضوری استفاده کرده و نسبت به انجام ثبت‌نام اولیه در کاروان (شهر/ شهرستان) استان محل سکونت خود اقدام و سپس در مهلت مقرر با مراجعه به کاروان‌های مربوطه نسبت به اخذ کد رهگیری و رسید ثبت‌نام که حاوی تذکرات و نکات ضروری است اقدام و اصل قبض ودیعه‌گذاری خود را به مدیر کاروان تحویل دهند.

نام نویسی در کاروان‌های حج استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان نیز از ساعت ۹ صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام کاروان‌های حج در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، یزد و حج و زیارت کاشان نیز از روز یکشنبه پنجم بهمن ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است: دارندگان اولویت های اعلام شده، تا یک هفته فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در کاروان ها اقدام کنند. در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان های استان ها طی مهلت یک هفته ای اعلام شده، سازمان حج و زیارت از اولویت‌های بعدی برای ثبت نام دعوت به عمل خواهد آورد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما