تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۶
۰
کد مطلب : ۲۲۸۴۵

لیست کاروان‌های حج ۹۴ اعلام شد/ کاهش ۵ درصدی قیمت‌ها

لیست کاروان‌های حج ۹۴ اعلام شد/ کاهش ۵ درصدی قیمت‌ها
روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: فهرست اسامی، نشانی و تلفن مدیران منتخب کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۴ در استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان امروز ۳۰ دی ماه در روزنامه‌ها منتشر می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: فهرست اسامی کاروان‌های حج استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، یزد و حج و زیارت کاشان نیز چهارشنبه، اول بهمن ماه در روزنامه‌ها و جراید استانی منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است نام نویسی از متقاضیان دارای سند اولویت‌دار حج در کاروان‌های حج تمتع ۹۴ بر اساس استان محل سکونت زائران از روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

یادآوری می‌شود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ثبت نام در کاروان‌های حج استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین از ساعت ۹ صبح روز جمعه سوم بهمن ماه آغاز خواهد شد. همچنین نام نویسی در کاروان‌های حج استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان از ساعت ۹ صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام کاروان‌های حج در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، یزد و حج و زیارت کاشان نیز از روز یکشنبه پنجم بهمن ماه خواهدبود.

کاهش ۵ درصدی قیمت حج تمتع ۹۴
به گزارش ایکنا، از سوی ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت نیز قیمت‌های حج تمتع ۹۴ اعلام و عنوان شد: قیمت‌های حج سال ۹۴ نسبت به سال جاری حدود پنج درصد کاهش خواهد داشت و متوسط قیمت حج سال ۹۴، ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که بالاترین نرخ آن ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و پایین‌ترین نرخ ۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان برآورد شده است.

وی همچنین اعلام کرد: مانند سال گذشته هزینه حج تمتع در دو قسمت دریافت می‌شود که قسط اول در زمان ثبت نام و تا ۷۲ ساعت پس از آن باید پرداخت شود که پیش بینی می‌شود قسط اول با احتساب سود سپرده زائران در حدود دو تا سه میلیون تومان خواهد بود و قسط دوم نیز در اوایل اردیبهشت باید پرداخت شود.

خدرنژاد افزود: در این هزینه، برخی هزینه‌ها مانند چمدان و لباس زائران لحاظ نشده است که هم اکنون در حال بررسی این دو مورد نیز هستیم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما