تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
۰
کد مطلب : ۲۳۰۲۷

ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده از فردا آغاز می‌شود

ثبت‌نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده از فردا آغاز می‌شود
آن‌ دسته از افراد و دارندگان کارت ثبت‌نامی ملی و ملت که در سامانه fakher.haj.ir اقدام به درج اطلاعات کرده و وضعیت اعزام سرگروه و همراهان آنان (طبق اولویت اعلامی ذیل) با رنگ سفید مشخص شده است، از فردا پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ماه امکان رزرو و انتخاب پرواز را خواهند‌داشت.

اولویت‌های فوق چنانچه ظرف مهلت تعیین‌شده برای ذخیره و ثبت‌نام اولیه اقدام نکرده و یا در مهلت۷۲ ساعت بعد از رزرو برای ثبت‌نام قطعی به دفاتر زیارتی مراجعه نکنند رزرو آنان باطل و ظرفیت خالی گروه‌ها از سایر اولویت‌ها تکمیل می‌شود.

استان‌‌های مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، قزوین، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و حج و زیارت کاشان؛ اولویت ۱ تا ۳۵۰ از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه۱۶ بهمن ماه ۹۳ به سامانه فاخر به نشانی fakher.haj.ir مراجعه کنند.

اولویت‌های ۱ تا ۳۵۰ استان‌های تهران و البرز جمعه به سامانه ثبت‌نام مراجعه کنند

استان‌‌های تهران، البرز؛ اولویت ۱ تا ۳۵۰ از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۳ به سامانه فاخر به نشانی fakher.haj.ir مراجعه کنند.

استان‌‌های اردبیل، ایلام، بوشهر، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان؛ اولویت ۱ تا ۳۵۰ از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ بهمن ماه به سامانه فاخر به نشانی fakher.haj.ir مراجعه کنند.

استان‌‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان؛ اولویت ۱ تا ۳۵۰ از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه به سامانه فاخر به نشانی fakher.haj.ir مراجعه کنند.

استان‌‌های خراسان رضوی، مازندران، قم اولویت ۱ تا ۳۵۰ از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه به سامانه فاخر مراجعه کنند.
لازم به ذکر است: درصورت عدم رزرو و ثبت نام، ظرفیت گروه‌ها دراین مرحله از اولویت‌های بعدی تکمیل می‌شود و دارندگان اولویت ذخیره تا ۴۰۰ از ۹ صبح روز ۲۵ بهمن ماه می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه فاخر مراجعه کنند.

دعوت از این اولویت‌ها نیز صرفاً در این مرحله و فقط به منظور مراجعه به سامانه فاخر و اطلاع از ظرفیت خالی در گروه‌ها و ثبت‌نام در صورت تمایل است و درصورت تکمیل گروه‌ها ثبت‌نام متوقف و تعهدی برای ثبت‌نام وجود ندارد.

درصورت عدم تکمیل برخی از ظرفیت‌ها، اولویت‌های ۴۰۱ به بعد نیز به‌همین روش در سامانه فاخر از سوی دفاتر حج و زیارت برای اطلاع از ظرفیت‌های خالی گروه‌ها و ثبت‌نام فعال خواهد شد.

یادآوری می‌شود: این دوره از اعزام‌ها شامل ایام نوروز نیز می‌شود که عمره نوروزی امسال افزایش قیمت هشت درصد خواهد داشت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما