تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
۰
کد مطلب : ۲۳۱۲۸

مکتب امام حسین(ع) یاری مظلومان را به ما آموخته است

مکتب امام حسین(ع) یاری مظلومان را به ما آموخته است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، این دیدار روز یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه، در کربلای معلی انجام شد و «توماس ویف»، مدیر سازمان بین‌المللی مهاجرت ریاست این هیئت خارجی را برعهده داشت.

در این دیدار، وضعیت آوارگان عراقی که به شهر مقدس کربلا پناه آورده‌اند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

«شیخ عبدالمهدی الکربلائی»، تولیت آستان مقدس حسینی در این دیدار تصریح کرد: ما از امام حسین(ع) یادگرفته‌ایم که مظلومان را در هر منطقه و نقطه‌ای از جهان که باشند، یاری کنیم.

وی افزود: کربلا پذیرای آوارگان از شهرهای مختلف عراق از جمله موصل، فلوجه و دیاله بوده است و نیز آمادگی خود را برای استقبال از مظلومان سراسر جهان اعلام می‌کنیم و ما اکنون شعار انسان‌دوستانه امام حسین(ع) را به‌صورت عملی محقق می‌کنیم.

وی در ادامه از «توماس ویف»، جهت حضور در مراسم اربعین امام حسین(ع) و مشاهده ارائه خدمات به بیش از ۱۵ میلیون زائر حسینی از سوی عراقی‌های دعوت به‌عمل آورد.

توماس ویف نیز هدف از سفر خود به کربلا و نجف را بررسی اوضاع آوارگان و تشکر و قدردانی از مرجعیت دینی نجف اشرف و دولت محلی کربلا به‌خاطر استقبال از آوارگان مناطق مختلف عراق اعلام کرد و گفت: استقبال گرم ساکنان نجف و کربلا از آوارگان مناطق مختلف عراق نشانه‌ همبستگی ملی مردم عراق است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما