تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
۰
کد مطلب : ۲۳۹۶۵

پیام تسلیت استاد مجاهدی به مناسبت درگذشت مرحوم آهی

پیام تسلیت استاد مجاهدی به مناسبت درگذشت مرحوم آهی
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در پیام استاد محمدعلی مجاهدی آمده است: پیرغلام وارسته و با اخلاص اهلبیت علیهم السلام به کاروان ابدیت پیوست و داغ فقدان آن پیر فرزانه تا همیشه بر دل مشتاقان قرآن و عترت نشست.

این مصیبت جانکاه را به خاندان محترم آهی و قاطبة ذاکران و شاعران آل الله علیهم السلام در جای جای ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و بقای عمر و توفیقات فرزندان خلف و خدوم آن عزیز، شاعر بنام و پژوهشگر نستوه استاد حسین آهی و حاج حسن آهی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

امیدوارم شیوه دلسوزانه و مدیریت مشفقانه و تفکر ولایی آن بزرگوار برای اعضای کانون مداحان و شاعران آئینی و سایر نهادهای هم‌طراز برای همیشه چراغ راه بماند.

محمدعلی مجاهدی(پروانه)؛ دبیر شعرآئینی کشور، موسس و دبیر انجمن ادبی محیط قم، رئیس هیئت مدیره کانون مداحان و شاعران آئینی قم

همچنین پیام‌های دیگری در ارتباط با درگذشت استاد علی آهی در استان قم توسط تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی مذهبی همچون کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم، مجمع نغمه سرایان آل محمد(ص) استان قم، جامعه مداحان قم، موسسه فرهنگی مذهبی محبین حیدر کرّار(ع) قم، انجمن هنرهای ادبی قم، انجمن ادبی نیّر قم و انجمن ادبی شهریار قم صادر شده است.

[پرونده ویژه مرحوم استاد علی آهی را اینجا بخوانید]
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما