تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۴۲۹۰

تولید نخستین پویانمایی درباره مادر امام زمان(عج) در لبنان

تولید نخستین پویانمایی درباره مادر امام زمان(عج) در لبنان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، مدت زمان این پویانمایی ۷۵ دقیقه است و به همت انجمن «کشافة الامام المهدی(عج)» لبنان و مرکز بین‌المللی تولید آثار هنری بیروت تولید شده و دو مؤسسه ایرانی «هفت سنگ» و « سلوک افلاکیان» و شبکه ماهواره‌ای «فتیة کربلاء»(جوانان کربلا) عراق وابسته به آستان مقدس حسینی در تولید آن همکاری داشته‌اند.

این اثر هنری که نخستین پویانمایی سه‌بعدی درباره «نرجس خاتون»، مادر امام زمان(عج) است، بر هم‌زیستی مسالمت‌آمیز میان پیروان ادیان آسمانی تأکید دارد.

کیفیت بالای ساخت این پویانمایی، بسیاری از تولیدکنندگان انیمیشن(پونمایی) در جهان عرب را شگفت‌زده کرده است و با همنوعان خود در کشورهای غربی برابری می‌کند.

در این پویانمایی با بیانی طنز‌گونه، اطلاعات تاریخی و واقعیت‌های مربوط به زندگی مادر امام زمان(عج) تبیین شده و در آن بر همزیستی مسالمت‌آمیز میان ادیان آسمانی تأکید شده است.

یاسر الحیدری، مدیر شبکه ماهواره‌ای جوانان کربلا تصریح کرد: این اثر از مهم‌ترین آثار در جهان عرب و اسلام به‌شمار می‌رود، و نخستین اثر است که درباره زندگی مادر امام مهدی(عجل الله فرجه) صحبت می‌کند.

وی افزود: شبکه ماهواره‌ای جوانان کربلا به تولید پویا نمایی سه‌بعدی با موضوعات داستان‌های انبیا و امامان معصوم(علیهم السلام) و نیز داستان‌های اجتماعی ویژه نوجوانان و جوانان اهمیت بسیاری قائل است.

همچنین عباس شراره، ناظر تولید این پویانمایی تصریح کرد: از اهداف اصلی تولید این پویانمایی مهیاساختن فرصت برای کودکان جهت آشنایی با ارزش‌های ادیان آسمانی است.

وی افزود: ما توانستیم فن‌آوری پویا نمایی سه‌بعدی را به‌صورت هدف‌دار و آموزشی بکار ببریم و این اثر چیزی جز آغاز یک مسیر جدید در جهان تولید پویانمایی هدفدار نیست.















مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما