تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
۰
کد مطلب : ۲۴۳۰۸

مستند «كربلا جغرافیای یك تاریخ» نقد می شود

مستند «كربلا جغرافیای یك تاریخ» نقد می شود
«كربلا جغرافیای یك تاریخ» مستندی سینمایی است كه به روایت وقایع قیام امام حسین (ع) می پردازد.

«کربلا جغرافیای یک تاریخ» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید و با صدای شهاب حسینی، محصول حوزه هنری است كه اكران آن در جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبان روبرو شد.

این مستند در سینما روایت اكران و با حضور عوامل فیلم مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

سی و هشتمین جلسه سینما روایت روز یكشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نبش بهار جنوبی برگزار خواهد شد.

جايزه «پيامبر رحمت» در سی و دومين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران

جایزه «پیامبر رحمت» در قالب بخش ایمان و امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران به آثاری كه با توجه به مفاهیم ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، تحكیم مبانی خانواده و بسط و تعمیم فرهنگ دینی با توجه به سیره پیامبر صلح و دوستی، حضرت محمد (ص) تولید شده‌اند، اعطا می شود.

انجمن سینمای جوانان ایران قصد دارد به‌ منظور برخورد شایسته با موج اسلام‌ستیزی و تلاش در جهت تبیین چهره رحمانی پیامبر اكرم (ص) در بخش ایمان و امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران ضمن توجه به آثاری كه به مفاهیم دینی و ثمرات ایمان و امید می‌پردازند، به آثاری كه چهره رحمانی و ملكوتی پیامبر اعظم (ص) را ترسیم كرده و به رهنمودهای رهایی‌بخش ایشان توجه داشته‌اند، جوایزی ارزنده اعطا كند.

انجمن سینمای جوانان ایران بر این باور است که با توجه به جایگاه جهانی جشنواره فیلم كوتاه تهران و اثربخشی عمیق مدیوم فیلم كوتاه، جایزه «پیامبر رحمت» دریچه‌ ای به سوی میراث حقیقی پیامبر عشق و دوستی و ترویج حقیقت راستین ایشان در نزد مخاطبان جهانی فیلم كوتاه باشد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما