تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۴۳۲۶

کتاب «بر بال اعتکاف» با طرح جدید منتشر شد

کتاب «بر بال اعتکاف» با طرح جدید منتشر شد
کتاب «بر بال اعتکاف» از آثار آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی با همت مرکز بین‌المللی نشر اسراء و پژوهشگاه معارج با ویرایش و طرح جدید آماده و منتشر شد.

این کتاب شامل شش فصل با عناوین کلیات اعتکاف، اخلاق و اسرار اعتکاف، اخلاق و اسرار اعتکاف، شروط و آسیب‌های اعتکاف، ویژگی‌ها و آداب اعتکاف و آثار اعتکاف است.

این اثر، با نگاه معرفتی به معارف ملکوتی مراسم اعتکاف، به تبیین‌ بخشی از نکته‌ها و اسرار این مراسم معنوی پرداخته است که قطعاً برای علاقه‌مندان و تشنگان معرفت و شیفتگان قرب الهی که در محفل نورانی اعتکاف گرد هم می‌آیند راهگشا و سودمند خواهد بود.

اعتکاف که گرایش به خدا و کرنش و تعظیم زمان­دار در برابر اوست، از مهم‌ترین دستور­های دینی است که کمال بندگی و خضوع انسان در پیشگاه ربوبی را برای فرشتگان به نمایش می‌گذارد و معارف فراوانی همچون احکام، آداب و آثار معرفتی و تربیتی فردی و اجتماعی را در خود جای داده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب بر بال اعتکاف در استان تهران می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۸۸۷۱ و در شهرستان­‌ قم با شماره ۵۷-۰۲۵۳۷۷۶۵۳۵۶ تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.nashresra.ir مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما