تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۴۶۴۹

تخفیف ۵۰ درصدی کتاب‌ها در غرفه ویژه پیامبر رحمت(ص)

تخفیف ۵۰ درصدی کتاب‌ها در غرفه ویژه پیامبر رحمت(ص)
غرفه ویژه پیامبر رحمت که در شبستان اصلی بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع شده، به مناسبت مبعث پیامبر اسلام(ص) آثار موجود در این غرفه را با تخفیف ۵۰ درصدی به علاقه‌مندان عرضه کرده است.

به مناسبت عید مبعث نبی اکرم(ص) مجموعه آثار پیامبر(ص) و امیرالمومنین علی(ع)، با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی از سوی انتشارات دلیل ما به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

این تخفیف از روز گذشته ایجاد شده و تا پایان بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برقرار خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به کتاب‌های این ناشر به بخش ناشران عمومی در شبستان اصلی، انتهای راهروی ۱۱، غرفه ویژه پیامبر رحمت مراجعه کنند.

کتاب‌‌های خود را به مناطق محروم هدیه کنید

در خبری دیگر از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعلام شده که بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند کتاب‌های بلااستفاده خود را به غرفه اهدای کتاب به مناطق محروم اهدا کنند.

بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند کتاب‌های بلااستفاده خود را در هرحوزه و با هرموضوع و رده سنی‌ به غرفه اهدای کتاب به مناطق محروم اهدا کنند.

این غرفه که برای دومین سال متوالی در نمایشگاه کتاب تهران برپا شده است، در ایام غیر از نمایشگاه هم فعال است و افراد می‌توانند با تماس با شماره تلفن اعلام شده کتاب‌های خود را به دست تیم اجرایی گروه جهادی ظفر برسانند.

تیم اجرایی این گروه بعد از شناسایی مناطق محروم، کتاب‌های اهدا شده توسط مردم را به صورت مستقیم به‌دست ساکنان مناطق محروم می‌رسانند. علاقه‌مندان به شرکت در این امر خیر می‌توانند به غرفه این گروه جهادی در محل نمایشگاه مراجعه کنند.

۹۲۰ تماس با تلفن گویا نمایشگاه تنها در یک روز

خبر کوتاه دیگر از نمایشگاه بیست و هشتم اینکه، تنها در یک روز ۹۲۰ تماس با تلفن گویای نمایشگاه کتاب صورت گرفته است. این آمار مربوط به چهارمین روز برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده است.

در روز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۹۲۰ نفر با تلفن گویای بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران تملس گرفتند. عمده سوالات تماس‌گیرنده‌ها درباره کتاب‌های جدید و وضعیت پارکینگ نمایشگاه بوده است.

تماس با تلفن گویای نمایشگاه کتاب تهران با شماره ۸۸۱۷۶۱۲۱ هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ امکان‌پذیر است. این ۲۰ خط تلفن با همکاری ۱۰ اپراتور در تمام ساعات کار نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان حاضر در نمایشگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن است.

تلفن گویای نمایشگاه کتاب تهران، برنامه‌های هر روز نمایشگاه، نشست‌های تخصصی سراهای مختلف نمایشگاه، اطلاعات کتاب‌های عرضه شده در این دوره را به تماس گیرندگان اعلام می‌کند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما