تاریخ انتشار
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
۰
کد مطلب : ۲۵۰۰۱

شورای هیات مذهبی باید با رصد فعالیت های فرهنگی انحرافات موجود را مراقبت کنند

شورای هیات مذهبی باید با رصد فعالیت های فرهنگی انحرافات موجود را مراقبت کنند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در چهاردهمین جلسه شورای هیات مذهبی استان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به جایگاه شورای هیات مذهبی در شهرستان ها گفت: شوراهای هیات مذهبی در شهرستان ها باید فعالیت های فرهنگی را در شهرستان های خود مورد رصد قرار دهند و انحرافات موجود را مراقبت کنند.

وی تصریح کرد: شورای هیات مذهبی باید در شهرستان های خود ناظر بر فعالیت های فرهنگی باشند تا این فعالیت ها از آسیب ها دور بماند.

حسینی کوهستانی اضافه کرد: اگر در برخی از موارد مشکلات قانونی وجود دارد شورای هیات مذهبی در شهرستان ها این مسائل را به ادارات تبلیغات اسلامی منتقل کنند تا آن ها این موضوعات را در شورای تامین، شورای فرهنگ عمومی و یا شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه امروز شدیدا به فعال شدن هیات مذهبی نیازمندیم اظهار داشت: هیچ نهاد،دستگاه و مجموعه ای نمی تواند جمعیت را مانند امام حسین(ع) جمع کند.

حسینی کوهستانی افزود: وقتی امام حسین (ع) این جمعیت را جمع می‌کند این مدیریت و برنامه ریزی ما را می طلبد که بتوانیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: از اکنون باید برای محرم برنامه ریزی شود و از مداحان هیات خواسته شود که در اشعار خود مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و.. را لحاظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمله رژیم سعودی به یمن گفت: اگر رژیم سعودی یمن را می کوبد و به انصار الله می تازد دلیل آن پیشتازی شیعه در عرصه های مختلف است.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه ملجاء و مامن تمام شیعیان جهان ایران اسلامی است افزود: چون دشمن زورش به ایران نمی رسد به شیعیان در سایر کشورهای حمله می‌کند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما