تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
۰
کد مطلب : ۲۵۳۳۰

محمد حشمتی در تدارک آلبوم جدید عاشورایی است

محمد حشمتی در تدارک آلبوم جدید عاشورایی است
محمد حشمتی در تشریح تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: روزهای پایانی سال گذشته آلبوم «زندگی یه انتخابه» را به آهنگسازی استاد فریدون خشنود منتشر کردیم و مدتی است ضبط یک آلبوم جدید با آهنگسازی فریدون خشنود را آغاز کرده‌ایم که هنوز نامی را برای آن انتخاب نکرده ایم. در مورد این اثر فقط می توانم به این نکته اشاره کنم که یکی از ملودی های اثر برگرفته از یک قطعه معروف هندی است که در حال و هوای پاپ قرار دارد و می تواند از آثار جالب توجه این آلبوم باشد.

وی ادامه داد: آنچه در سبک و سیاق این آلبوم می توانم بگویم این است که تلاشمان را انجام دادیم که حال و هوای این آلبوم همچون کارهای قدیمی‌ام باشد و این اثر به نوعی بازگشتم به نوع خوانش همیشگی و قدیمی‌ام خواهد بود؛ خوانشی که با تنظیم های جدید است و می تواند ضمن رجعت به گذشته حرف های تازه ای هم برای گفتن داشته باشد.

حشمتی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برای ماه مبارک رمضان اثری را برای ارائه تولید کرده است یا خیر؟ توضیح داد: برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی نداشتم اما یک آلبوم جدید دارم که تنظیم و ساخت ملودی چند قطعه آن نیز به عهده فریدون خشنود است و در حال و هوای ماه محرم تولید شده است. این اثر برگرفته از نوحه ها و مرثیه های قدیمی است که روی آنها تنظیم جدیدی صورت گرفته که تصور می کنم با توجه به حال و هوای قدیمی ملودی ها و تنظیم جدیدی که برای آن صورت گرفته برای مخاطبان این نوع آثار کار متفاوتی به حساب آید.

این خواننده در پایان گفت: کار با فریدون خشنود برای من تجربه بسیار ارزشمندی است و همواره در کنار او توانسته ام آثاری را ارائه دهم که توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند کما اینکه در آلبوم «غزل عاشورا» هم که با این هنرمند کار کردم تفاوت های کار با وی برای من تجربه های ارزشمندی را رقم زد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما