تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
۰
کد مطلب : ۲۵۲۶۸

ادعیه، مناجات و روضه ویژه رمضان ۱۴۳۶ هجری قمری در رادیو هلال

ادعیه، مناجات و روضه ویژه رمضان ۱۴۳۶ هجری قمری در رادیو هلال
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فایل های صوتی ادعیه، مناجات و روضه ویژه ایام اعتکاف ۱۴۳۶ هجری قمری با صدای اساتید مداحی مانند، مرحومحسن ذولفقاری، مرحوم کهرومیان، منصور ارضی که جزو آثار برجسته این اساتید به شمار می‌روند از طریق رادیو هلال ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین فتحی با اعلام خبرفوق تصریح کرد: فایل های صوتی ادعیه، مناجات و روضه ویژه ایام اعتکاف ۱۴۳۶ هجری قمری با هدف استفاده سریع و آسان معتکفان از این فایل ها در رادیو هلال بار گذاری شد که فایل های انتخاب شده جزو گنجینه صوتی هلال هستند و اکثر این فایل ها فقط در رادیو اینترنتی هلال وجود دارد.

مصاحبه زنده با اساتید برجسته مداحی و پیرغلامان ائمه معصومین(ع) است. بیان خاطرات مداحی و سجایای اخلاقی مداحان در گذشته و تاریخچه اشعار و نوحه‎های ماندگار مداحی توسط اساتیدی مانند، یدالله بهتاش، موسوی سوجانی، سادات رضوی، احمد چینی، غلامرضا سازگار در از برنامه‎هایی است که توسط رادیو هلال ارائه شده است.

گفتنی است، برنامه‎های رادیو هلال درنوع خود منحصربه فرد بوده و برای اولین بار این سبک برنامه در کشور به همت موسسه هنر و ادبیات هلال اجرا می‌شود.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما