تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۵۳۷۱

درهای حرم آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تا صبح باز است

درهای حرم آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تا صبح باز است
مراسم ماه مبارک رمضان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از نخستین روز این ماه مبارک تا پایان آن بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بالاسر در حرم مطهر برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها شامل ترتیل‌خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی، سخنرانی و مدیحه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مناسبت‌ها و برگزاری مسابقه فرهنگی است.

گفتنی است در این مراسم نورانی حجج اسلام غروی، سبحانی‌نیا و مهدوی‌راد به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک، به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

برنامه قرائت ادعیه توسل و کمیل نیز در سه‌شنبه و پنج‌شنبه شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ در مصلای بزرگ ری، برنامه سخنرانی، مناجات خوانی و مرثیه سرائی همه روزه به غیر از لیالی متبرکه قدر از ساعت ۲۴ در مسجد جامع و همچنین جلسات حفظ و قرائت قرآن کریم همه روزه از ساعت ۱۸ در همان مکان برگزار خواهد‌شد.

یادآوری می‌شود: در طول ماه مبارک رمضان درب‌های حرم مطهر جهت استفاده هرچه بیشتر روزه‌داران و زائرین گرامی از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز خواهد‌بود.

لازم به ذکر است: برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم نیز همه روزه از طریق شبکه پنج سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام به نشانی www.abdolazim.com به صورت مستقیم پخش می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما