تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۵۴۲۶

دخالت مداحان در امور سياسي خروجي مثبت ندارد/در اموري كه سواد آن را نداريم دخالت نكنيم

دخالت مداحان در امور سياسي خروجي مثبت ندارد/در اموري كه سواد آن را نداريم دخالت نكنيم
سيد شريف حسيني روز يك شنبه  در خصوص اهانت يك مداح به رئيس مجلس د ر جريان آيين تشييع پيكر ۲۷۰ شهيد در بهارستان گفت: بعضي از اين گونه ادبيات از برخي افراد بعيد است و هر چقدر جايگاه يك شخص معنوي تر باشد،كلماتي كه از وي مطرح مي شود موجب مي شود كه نگاه مردم به او خاص تر باشد.

وي افزود: يك مداح كار مذهبي و معنوي دارد، معنويتي كه باعث مي شود انسانها در زمانيكه مستاصل هستند و با دعا ميتوانند خودشان را آرام كنند، به اين وضعيت كمك مي كنند.

حسيني ادامه داد: به نظر بنده خيلي مناسب نيست در اموري كه سواد آن را نداريم دخالت كنيم و بهتر است كه هر كسي كار خودش را در كشور انجام دهد.

عضو هيئت رئيسه مجلس با تاكيد بر اينكه رئيس مجلس، رئيس قوه مقننه است: هيچ وقت زدن افراد بزرگ در كشور خوب نيست و اگر اين موضوع رسم بشود سنگ روي سنگ بند نخواهد شد و بايد دقت كنيم كه اين سقفي را كه داريم آن را ميزنيم احتمال دارد روي خودمان نيز فرو بريزد.

وي ضمن ابراز احترام به همه ي مداحان ادامه داد: بنده اعتقاد دارم كه چند دفعه دخالت بعضي از عزيزان مداح در مسائل سياسي خروجي مثبت نداشته است و فكر ميكنم كه بايد تجديد نظر كنند.

عضو هيئت رئيسه مجلس در پاسخ به پرسش جارپرس مبني بر اينكه آيا موافق ورود دادستاني به اين موضوع هستيد يا خير؟ اظهار كرد:بنده فكر ميكنم كه آقاي لاريجاني خيلي به اين موضوعات اعتقادي ندارد و هميشه از كنار اين موضوعات مي گذرد.

حسيني در پاسخ به اينكه آيا خود وي شخصا مايل است كه دادستاني ورود پيدا كند يا خير گفت: بنده فكر ميكنم كه اگر قرار باشد مجموعه بچه هايي كه دور هم بوده و هستند، با يكديگر درگير شوند، حتما دشمنان استفاده خواهند كرد.

نماينده مردم اهواز در مجلس گفت: به صورت كلي شرايط موجود ما به نام همدلي و هم زباني توسط مقام معظم رهبري نامگذاري شده است و بايد دقت داشته باشيم كه هر كس بخواهد اين هم دلي و هم زباني را ميان ملت و دولت به هم بزند، دارد پياده نظام دشمن مي شود.

شايان ذكر است كه سه شنبه گذشته در آيين تشييع پيكر ۲۷۰ شهيد در ميدان بهارستان يك مداح رئيس مجلس شوراي اسلامي را بدون ذكر نام وي به دليل مذاكره با هيئت مهمان اتحاديه اروپا كه خانمي با حجاب نامناسب در آن حضور داشت مورد اهانت لفظي قرار داد.
مرجع : جارپرس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما