تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۹

نرم افزار ۶ دوره جشنواره پویانمایی امام رضا(ع) رونمایی می شود

نرم افزار ۶ دوره جشنواره پویانمایی امام رضا(ع) رونمایی می شود
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت صبح چهارشنبه در نشست خبری با رسانه های استان، افزود: محتوای این نرم افزار آثار راه یافته به جشنواره پویا نمایی امام رضا(ع) در ۶ دوره بوده است.

وی با بیان این نکته که نرم افزار ۶دوره پویانمایی بانک فیلم انیمیشین های راه یافته به جشنواره است، افزود: علاوه بر این نرم افزار کتاب فیلمنامه پویا نمایی ۶دوره جشنواره هم که تولید شده در این جشنواره رونمایی می شود.

حجت الاسلام فضیلت هدف از تهیه نرم افزار ۶دوره پویا نمایی را آسیب شناسی آثار دانست و تصریح کرد: با این روند می توان سیر صعودی و تکاملی جشنواره را شناسایی و به همگان معرفی کرد.

وی معرفی الگویی برای تولید آثار به تولید کنندگان در جشنواره رضوی را از دیگر اهداف تهیه نرم افزار ۶دوره پویا نمایی اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رونمایی از قرآن دست نویس در مراسم اختتامیه جشنواره پویا نمایی را از دیگر برنامه های این مراسم دانست و گفت: هدف از این اقدام نشان دادن قابلیت های هنری در راستای معرفی این کتاب آسمانی به جامعه و به ویژه اصحاب فرهنگ وهنر بود.

وی با بیان اینکه کتابت قرآن در قالب خوشنویسی از ملاحت خاصی برخوردار است، افزود: به عبارتی سعی شد از جاذبه های هنری برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

به گفته حجت الاسلام فضیلت در مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی از تمبر جشنواره توسط مسئولان کشوری برای هفتمین سال پیاپی رونمایی می شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما