تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
۰
کد مطلب : ۲۶۰۹۷
مدیر کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

تشکیل بانک اطلاعات تشکل های دینی

تشکیل بانک اطلاعات تشکل های دینی
رضا معممی مقدم مدیر کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در دوره آموزشی نحوه صدور مجوز و کاربری بانک اطلاعات تشکلهای دینی بنام طوبی در جمع کارشناسان انفور ماتیک و تشکلهای دینی گفت: بر اساس بند ۱۶ ماده ۶ اساسنامه سازمان ما مجاز به صدور مجوز برای تشکلهای دینی هستیم و با نهایی شدن این بانک شاهد نقطه عطفی در عرصه هدایت و نظارت بر تشکلهای دینی خواهیم بود چرا که براساس اطلاعات درست می توان برنامه ریزی کرد.

وی افزود: برای بهره مندی بیشتر و ارتقا سطح آموزش، کارشناسان تشکلهای دینی و کارشناسان انفورماتیک ادارات تبلیغات استانها به سه گروه تقسیم و دعوت می شوند و این جلسه اولین گروه میباشد.

مدیر کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این بانک فعلا شامل هیئات مذهبی و مداحان و شعرای آیینی و کانونهای فرهنگی و تبلیغی و انجمنهای اسلامی است که در آینده بانک شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و مراکز اموزش مداحی و.... هم به آن اضافه خواهد شد.

به گفته معممی مقدم برای تهیه فیلدهای مورد نظر ده ها جلسه برگزار شده است و این بانک از هوش خوبی برای سطح بندی تشکلها بر خوردار است مثلا می تواند تشکل معیار یا محوری و شاخص بودن را تشخیص دهد در طراحی این بانک جامعیت و آینده نگری، مد نظربوده است.
مرجع : عقیق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما