تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
۰
کد مطلب : ۲۶۶۵۹

«شرح خطبه حضرت زینب(س) در شام» منتشر می‌شود

«شرح خطبه حضرت زینب(س) در شام» منتشر می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید انتشارات بوستان کتاب با بیان اینکه دفتر دوم «تمرین اندیشه» (گفت‌وگوهای من با پدربزرگ) نوشته علی عصاره توسط انتشارات بوستان کتاب در حال چاپ است، توضیح داد: این کتاب بر آن است تا برخی از شبهات فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی را از طریق تحلیل‌های عقلی - عرفی پاسخ دهد تا علاوه بر پاسخ دادن به این شبهه‌ها و سؤال‌ها تمرینی برای درست اندیشیدن هم باشد.

مدیر تولید انتشارات بوستان کتاب گفت: بشر در طول تاریخ به دلیل نداشتن تحلیل منطقی در موارد بسیاری دچار خسارت‌های بزرگ و گاه غیرقابل جبران شده است. اگر انسان بتواند به درستی از قوه تعقل و خرد خویش استفاده کند این خسارت‌ها به حداقل خواهد رسید. انسان برای اینکه بتواند در موقعیت‌های مختلف از تحلیل منطقی و درستی برخوردار باشد، علاوه بر اطلاعات صحیح نیاز به تمرین دارد تا به نتیجه‌ای صحیح دست یابد.

وی افزود: کتاب‌ دیگر در دست نشر موسسه بوستان کتاب که به زودی به مناسبت ایام مناسک حج منتشر می‌شود، جلد اول تقریرالحقیقه فی شرح تحریر الوسیله(مجلد اول: کتاب الحج) به قلم آیت‌الله احمد بهشتی است. همچنین تا یک ماه دیگر کتاب «مد و مدگرایی و جایگاه آن در سبک زندگی اسلامی» به بازار می‌آید. ضمن اینکه انتشارات بوستان کتاب در آستانه ماه محرم کتاب «شرح خطبه حضرت زینب(س) در شام» به قلم آیت‌‌الله علی کریمی جهرمی را منتشر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی همچنین گفت: کتاب «مهر ولایت در آسمان ایران» از آیت‌الله علی کریمی جهرمی از پرفروش‌ترین کتاب‌های امسال بوستان کتاب بوده است. این کتاب بررسی جامعی از شخصیت امام رضا(ع) از ولادت تا شهادت است که عبارات، کلمات، اخلاق کریمه، عرفان و عبادات ایشان را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: تولید فکر و اندیشه بر اساس نیازهای جامعه از اهداف اصلی موسسه بوستان کتاب است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما