تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸
۰
کد مطلب : ۲۷۱۶۹

سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان از چهارشنبه در شیراز آغاز می‌شود

سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان از چهارشنبه در شیراز آغاز می‌شود
دبیر اجلاسیه پیرغلامان ظهر یکشنبه در نشست خبری برگزاری سیزدهمین اجلاسیه، گفت: این دوره از اجلاسیه از صبح چهارشنبه در شیراز آغاز می شود و ۷۴۰ مهمان در این اجلاسیه شرکت می کنند.

مهدی دهقان نیری تاکید کرد: تمامی مهمانان با چهار پرواز چارتر به شیراز سفر می کنند که البته در این اجلاسیه ۴۰ میهمان خارجی از ۱۹ کشور دنیا نیز حضور دارند.

وی افزود: مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، آرژانتین، هند، پاکستان، ترکیه، یمن، تاجیکستان، السالوادور و... شرکت خواهند داشت.

دبیر اجلاسیه پیرغلامان تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این اجلاسیه از ۳۲ نفر تجلیل خواهد شد که ۱۵ نفر پیرغلامان کشوری، ۱۵ نفر خارجی، یک نفر پژوهشگر و یک نفر پیرغلام پیرغلامان خواهد بود.

دهقان نیری یادآور شد: مرحوم آیت الله حسینی الهاشمی شیرازی به عنوان پیرغلام پیرغلامان معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این اجلاسیه دو کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد که در اولین کارگاه آیت الله مکارم شیرازی حضور خواهند داشت و در کارگاه دوم نیز آیت الله دستغیب حضور دارد.

دبیراجلاسیه پیرغلامان حسینی تصریح کرد: در این مراسم سبک سینه زنی قطاری نیز ثبت ملی خواهد شد. دهقان نیری افزود: در مراسم اختتامیه این اجلاسیه صبح پنجشنبه حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، سردار نقدی و... و. شرکت خواهند داشت.

در ادامه این نشست دبیر استانی سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان نیز گفت: برای اولین بار این اجلاسیه در دو شهر استان فارس برگزار خواهد شد.

مظفر مختاری افزود: صبح چهارشنبه زنگ عاشورایی در مدارس فارس زده می شود و انشای عاشورایی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: ۱۵ مقاله برتر در این راستا مشخص شده که به شکل کتاب در روز افتتاح مراسم رونمایی خواهد شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما