تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
۰
کد مطلب : ۲۸۴۷۵
مدیرکل اوقاف استان سمنان:

ظرفیت بقاع متبرکه سمنان برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) بکارگیری شود

ظرفیت بقاع متبرکه سمنان برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) بکارگیری شود
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ عبدالله واحدی اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه با توجه به جایگاهی که نزد عموم مردم دارند، ظرفیت بسیار عالی برای ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع) و اشاعه فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ماه‌های محرم و صفر زمان اوج انجام فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی است که البته باید بتوان در بقیه ایام سال نیز برگزاری این مجالس را ادامه داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه سمنان با همکاری هیئت امنا باید اقدامات فرهنگی شایسته‌ای را انجام دهند.

واحدی افزود: فرهنگ وقف باید در بین مردم اطلاع‌رسانی شود و چه مکانی بهتر از امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان برای این منظور وجود دارد.

وی بیان کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها است که می‌توان توسعه فرهنگ وقف را در جامعه پیش برد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی، بقاع متبرکه مراسم عزاداری را در این روز بزرگ برگزار می‌کنند.

واحدی تأکید کرد: همه باید کمک کنند تا مراسم باشکوه و بزرگی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان برگزار شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بروز فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه می‌تواند تأثر به‌سزایی در رشد فعالیت‌های فرهنگی جامعه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما