تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
۰
کد مطلب : ۲۹۸۲۸

تبلیغ کالاهای ساخت ایران از سوی گروه جهادی طلاب

تبلیغ کالاهای ساخت ایران از سوی گروه جهادی طلاب
حجت الاسلام مهدی کاملی، عضو گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که ۹۰ درصد فعالیت طلاب و فضلای این گروه ناظر به امور فرهنگی است، ابراز داشت: با توجه به تاکید و دغدغه ای که مقام معظم رهبری نسبت به مصرف کالاهای وطنی دارند، یکی از برنامه های محوری ما، تبلیغ کالاهای ساخت داخل با سخنرانی و نیز بروشورهای فرهنگی و ... است که نسبتاً در سطح استان، به ویژه روستاها موفق بوده است.

وی افزود: البته ده درصد فعالیت های گروه ما مربوط به امور عمرانی و ساخت و آبادانی مناطق محروم و روستاهای دوراُفتاده است، با این حال اولویت ما انجام فعالیت های فرهنگی در در قالب آموزش قرآن، احکام، اعتقادات، مشکلات اعتقادی و شبهات و غیره آن هم ناظر به نیازهای روز جامعه می باشد.

این روحانی فعال در عرصه فرهنگی یادآور شد: به خصوص در زمینه آموزش و پرورش سعی کرده ایم نواقص را شناساییی کرده، با بهره گیری از ظرفیت خوب طلاب و دانشجویان در این گروه جهادی، راه کارهایی را ارایه و عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: در این گروه حتی برخی معلمان و پزشکان نیز به ارایه خدمات تخصصی خود در مناطق محروم می پردازند که با استقبال بسیار زیاد اهالی روبرو بوده است.
مرجع : خبرگزاری حوزه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما