تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
۰
کد مطلب : ۳۱۹۴۲

استقبال سعودی ها از زائران ایرانی در فرودگاه مدینه

استقبال سعودی ها از زائران ایرانی در فرودگاه مدینه
زایران کشورمان که در قالب یک کاروان از استان هرمزگان به سرزمین وحی سفر کردند ؛ در فرودگاه مدینه منوره ؛ مورد استقبال گرم ” محمد عبدالرحمن بیجاوی ” معاون وزیر حج عربستان و شماری از مسئولان و کارگزاران حج این کشور و نیز مدیرانی از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت قرار گرفتند .
در این مراسم شماری از جوانان عربستانی درحالیکه سبدهای حاوی گل و خرمای محصول مدینه منوره در دست داشتند از زایران ایرانی استقبال کردند و کارگزاران حج کشورمان نیز با اهدای شاخه های گل به زایران ؛ ورود آنان به مدینه النبی (ص) را خوش آمد گفتند.

معاون وزیر حج عربستان : از حضور زایران ایرانی در حج ۹۶ بسیار خرسندیم
معاون وزیر حج عربستان در مراسم استقبال از زایران کشورمان گفت : بنا بر وظیفه ذاتی خود و براساس توصیه مقامات ارشد کشورمان از جمله شخص وزیر حج عربستان ملزم هستیم نهایت تسهیلات را برای همه ضیوف الرحمن بویژه زایران ایرانی فراهم کنیم.
وی افزود : بسیار خرسندیم که باردیگر شاهد حضور زایران ایرانی در مناسک حج هستیم و علاقه مندیم که از زایران ایرانی در عمره مفرده نیز میزبانی کنیم .
به گفته این مقام سعودی ؛ امسال از آغاز ماه محرم الحرام ؛ امکان صدور روادید برای عمره گزاران فراهم خواهد شد و براساس تصمیم دولت عربستان سعودی و وزارت جهانگردی این کشور در موسم عمره بازدید از مناطق تاریخی از جمله منطقه بدر در برنامه زایران نیز گنجانده خواهد شد .
یادآور می شود؛ روز یکشنبه سه کاروان شامل زایران کشورمان از استانهای هرمزگان ؛ همدان و اردبیل از فرودگاههای این استانها به مدینه منوره سفر کردند.
مراسم بدرقه رسمی از زایران ایرانی بیت الله الحرام فردا دوشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و اقایان صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از کارگزاران حج برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما