تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
۰
کد مطلب : ۳۲۷۴۱

برگزاری مناجات‌خوانی بامدادی در حرم رضوی

برگزاری مناجات‌خوانی بامدادی در حرم رضوی
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، ویژه برنامه‎های مناجات خوانی بامدادی هیئت تهرانی  "حسین جان"  در حرم رضوی برگزار می‎شود
حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: این هیئت ویژه برنامه مناجات‌خوانی و روضه را از بامداد چهارشنبه 22فروردین با صدای حاج منصور ارضی در حرم ثامن الحجج(ع) اجرا می‌‏کنند.
او گفت: این ویژه برنامه با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از ساعت 12 و 30 دقیقه بامداد با قرائت قرآن در صحن جمهوری اسلامی آغاز می‏‌شود و در ادامه حاج منصور ارضی، ذاکر و مداح خاندان عصمت  و طهارت علیهم السلام  به قرائت زیارت جامعه کبیره و مناجات خوانی می پردازد و در پایان نیز با حضور دیگر مداحان در سوگ و عزای اهل بیت(ع) روضه و مرثیه خوانده می‌‏شود.
بیش از 30 سال است که خانواده بزرگ هیئت "حسین جان" در ایام پایانی ماه رجب و دهه آخر صفر از تهران به حرم مطهر رضوی مشرف می‏‌شوند و ویژه برنامه مناجات‌خوانی برپا می کنند.
دعای کمیل این هفته نیز ساعت 21و 45 دقیقه  5شنبه با صدای حاج منصور ارضی در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی قرائت و صوت و تصویر آن در دیگر صحن نیز پخش می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما