تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۰۹:۴۷
۰
کد مطلب : ۳۲۹۲

اقدامات تازه وهابيون در بوشهر

اقدامات تازه وهابيون در بوشهر
به گزارش خيمه، اين گروه‌های وابسته به فرقۀ ضاله وهابيت و سرشاخه‌های آن در کشورهای عربی حوزۀ خليج فارس، در آخرين اقدام خود دست به توزيع گستردۀ  «سی‌دی» حاوی کليپ‌های ويديويی کوتاه و توهين آميز به تفکر و اعتقادات تاريخی شيعه كرده‌اند.

در اين لوح فشرده متن چند کتاب ضدشيعی به طور کامل وجود دارد و همچنین با نمايش قطعه فيلمی چند ثانيه‌ای که در آن اشخاصی با صورت‌های پوشيده شده، عده‌ای را به رگبار می‌بندند، سعی در انحراف اذهان عمومی و نشان دادن چهرۀ خشن و ضدبشری از شيعه دارند.

همچنين آنها در اقدامی ديگر با تهيۀ کليپ‌های ويديويی و انتشار آن از طريق بلوتوث در تلفن‌های همراه به ترويج تفکرات منحرف وهابيت پرداخته‌اند.

قبل از اين نيز گروه‌های وابسته به اين فرقۀ ضاله در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان از جمله وحدتيه، برازجان و سعدآباد کتاب‌هايی با محتوای شبهات ضداسلامی منتشر نموده و تحرکات گسترده‌ای نيز در جذب و گمراه نمودن جوانان اين شهرها انجام داده بودند.

تاکنون مسئولان فرهنگی و امنيتی استان اقدام قابل ملاحظه و مؤثری جهت شناسايی و برخورد با عاملان اين حرکات صورت نداده‌اند و همچنين از سوی ديده‌بانان اعتقادی استان نيز تاکنون پاسخ مقتضی و مناسبی برای خنثی نمودن شبهات ايجاد شده توسط گروه‌های وهابی داده نشده است.
مرجع : بولتن نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما