تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
۰
کد مطلب : ۳۵۴۷۹

۸۰ تیم عملیاتی و دو فروند بالگرد هلال احمرآماده خدمت رسانی به زائرین اربعین

۸۰ تیم عملیاتی و دو فروند بالگرد هلال احمرآماده خدمت رسانی به زائرین اربعین
به گزارش آرمان هیأت، فرزین معتمدی اظهار کرد: قرارگاه مرز خسروی به ۱۰ آمبولانس، چهار موتور آمبولانس، ۲ خودروی ارتباط مخابراتی مجهز می‌شود و تیم‌های توانایی خواهران که تیم‌های عملیاتی خانم‌ها بوده نیز در قرارگاه عملیاتی مرز خسروی و در شهرستان قصرشیرین مستقر می‌شوند و در اربعین ۸۰ تیم عملیاتی به کار گرفته می‌شود.
وی افزود: در امداد هوایی ۲ فروند بالگرد به کرمانشاه اختصاص داده می‌شود که یک فروند آن در اختیار کرمانشاه است یک و فروند دیگر در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین مستقر می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: سعی بر آن است تا قبل ازفرارسیدن اربعین در شهریورماه سال جاری ا قدامات اصلی ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی انجام شود.
معتمدی تاکید کرد: در بحث امداد و نجات، کل پایگاه‌های ورودی استان کرمانشاه که یکی از شهرستان کنگاور بوده و از طرف دیگر نیز قزانچی ورودی استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است و همچنین در خروجی استان کرمانشاه که از شهرستان اسلام آباد به سمت مهران است پوشش امدادی مسیر بر عهده جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه است.
مسئول کمیته امداد و نجات ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی بیان کرد: تعداد پایگاه‌ها در ورودی و خروجی استان کرمانشاه افزایش داده می‌شود و پایگاه‌های امدادی موقت نیز مستقر شده و به انواع تجهیزات مورد نیاز امداد و نجات نیز مجهز می‌شوند و آمبولانس و خودرو‌های نجات نیز افزایش پیدا می‌کنند.
معتمدی تاکید کرد: در اربعین سال جاری ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۳۰ دستگاه خودرو کمک‌دار، چهار تیم واکنش سریع، یک تیم در کرمانشاه و سه تیم نیز در مرز خسروی و شهر قصرشیرین مستقر می‌شود که تیم‌های عملیاتی ویژه بوده و برای امدادرسانی در حادثه آمادگی دارند و اتوبوس آمبولانس هلال احمر نیز آمادگی خدمت رسانی را داشته و اگر در خارج از مرز نیز نیاز به کمک جمعیت هلال احمر باشد در صورت صلاحدید مسئولین ارشد استان امدادرسانی توسط هلال احمر کرمانشاه انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما