تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۰۱
۰
کد مطلب : ۴۳۸

انتشار کتاب "داستان‌هاي شگفت‌انگيزي از اهل‌بيت(ع)"

به گزارش خیمه، كتاب «داستان‌هاي شگفت‌انگيزي از اهل‌بيت(ع)» با چهارده فصل به سيره زندگي معصومين(ع)، همراه احاديث و سرگرمي پرداخته‌است.

سمامي در اين اثر به موضوعاتي چون؛ خنده پيامبر(ص)، راستگويي و امانت‌داري علي(ع)، بهترين صفت براي زن از ديدگاه فاطمه(س)، احاديث معصوم سوم، جلوگيري از شرك در عبادت، دقت در گناه‌شناسي، ملاقات اميراسحاق استرآبادي با امام زمان(عج) و احاديث معصوم چهاردهم(ع) اشاره كرده‌است.

در بخشي از كتاب با عنوان «شرايط قبولي دعا و انفاق» آمده‌است:
«شخصي از امام صادق(ع) پرسيد: شرايط دعا چيست؟
امام فرمود: نخست حمد خدا را به‌جا مي‌آوري و نعمت‌هاي او را يادآور مي‌شوي و بعد شكر مي‌كني، سپس درود بر پيامبر(ص) مي‌فرستي، آن‌گاه گناهانت را به‌خاطر مي‌آوري و اقرار مي‌كني، از آن‌ها به خدا پناه مي‌بري و توبه مي‌نمايي، اين است شرايط قبولي دعا.»

از منابع مورد استناد مؤلف مي‌توان به؛ كنزالاعمال، نهج‌الفصاحه، امالي شيخ صدوق، بيدارترين سردار، احقاق‌الحق، مجمع‌البيان، حليت‌الابرار، معالي‌السبطين، مصباح‌الهدي، بحارالانوار، علل‌الشرايع، كشف‌الغمه، روضه كافي، شنيدني‌هاي تاريخ، نورالابصار، نگاهي به زندگاني امام حسن عسكري(ع) و توجهات امام زمان(ع) اشاره كرد. 

بنابرگزارش ايبنا، كتاب «داستان‌هاي شگفت‌انگيزي از اهل‌بيت(ع)» را انتشارات كاك در قطع رقعي، 157 صفحه، شمارگان 3000 نسخه و بهاي 11000 ريال به بازار نشر عرضه كرده‌است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما