تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۴۵
۰
کد مطلب : ۴۳۸۲
در فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛

مسابقه «عاشورانویسی به روایت وبلاگ نویسان» برگزار می شود

مسابقه «عاشورانویسی به روایت وبلاگ نویسان» برگزار می شود
به گزارش خیمه، اين مسابقه با محوريت عاشورا و ابعاد قيام امام حسين(ع) و در قالب هاي متعدد شعر، داستان، متن ادبي، خاطره، مقاله و گزارش برگزار مي شود و بخش ويژه آن نيز به خلق وبلاگ هاي صوتي تصويري (pod cast) اختصاص يافته است.

رشد و ترويج فرهنگ ديني بين وبلاگ‌نويسان در عرصه‌هاي مختلف و ايجاد فرصتي به منظور مطالعه و آشنايي بيشتر كاربران با ابعاد قیام امام حسین، ضرورت و فلسفه‌ي آن از جمله اهداف این مسابقه اعلام شده است.

به زبان فارسي بودن آثار و نگارش حداقل دو مطلب مرتبط با موضوع در وبلاگ، از جمله شرایط شرکت در این مسابقه است ضمن آنکه محدوديتي از نظر حجم، تعداد صفحات، استفاده از عكس و كارهاي گرافيكي براي آثار شركت‌كنندگان وجود ندارد.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات همچنین به منظور آموزش علاقمندان با وبلاگ سازی و آشنایی با فضای آن اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه وبلاگ نویسی کرده است.

این کارگاه به صورت رایگان و در روز شنبه، 14 دی ماه برگزار می شود و برای شرکت در آن لازم است تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه، 12 دی، با مراجعه به فرهنگسرای IT و یا تماس با شماره 66902144 ثبت نام کنند.

متقاضیان شرکت در مسابقه "عاشورانویسی به روایت وبلاگ نویسان" تا 29 دي ماه فرصت دارند که از طريق پست الكترونيك it@itfs.ir ثبت نام کنند.

برگزيدگان مسابقه طي مراسمي در 22 بهمن ماه معرفي و با اهداي لوح تقدير و جوايز ارزنده از آنان تجليل خواهد شد و مطالب برتر در سايت فرهنگسرا قرا داده خواهد شد.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به آدرس www.itfs.ir مراجعه کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما