تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۴۰
۰
کد مطلب : ۴۶۹۷

تسلیت ری‌شهری به خانواده زائران ایرانی

تسلیت ری‌شهری به خانواده زائران ایرانی
به گزارش خیمه، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌ری‌شهری، در این پیام با آرزوی رحمت و غفران الهی برای شهدای این حادثه تروریستی برای خانواده‌های آنان صبر و اجر را از خداوند متعال مسئلت کرد.

وی در پیام خود، این حادثه ناگوار را از جمله رفتارهای وحشیانه عوامل استکبار و صهیونیست و سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل برشمرد که با کشتار امت اسلامی و توهین به اماکن مقدس در پی ایجاد تفرقه و نفاق در میان آنان هستند.

 نماینده مقام معظم رهبری در امور حج، همچنین منحرف ساختن توجه مسلمانان جهان از رویارویی مهم بین دنیای کفر با دنیای اسلام در نبرد غزه را از اهداف دشمنان در انجام اینگونه حوادث تروریستی در اماکن مذهبی برشمرد.

در این پیام آمده است: «رویکردهای تروریستی و ضدانسانی دشمنان نشان از ماهیت پست و غیرانسانی آنان دارد و این خود بهترین نمونه برای معرفی آنان در سطح افکار عمومی دنیاست.»

محمدی ری‌شهری همچنین حضور اشغالگران در کشور عراق را علت اصلی اینگونه حوادث برشمرد و افزود: «مسئول همه ناامنی‌ها در عراق اشغالگران و نیروهای اشغالگری هستند که با رویکردهای غلط و ایجاد فرصت برای دستگاههای اطلاعاتی غربی زمینه را برای بروز حوادث تروریستی ایجاد می کنند.»

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت همچنین برای مجروحان این حادثه تروریستی، شفای عاجل توام با پاداش الهی را از خدای متعال مسئلت داشت.

حجت‌الاسلام حسین خاتمی، روحانی کاروان عتبات عالیات از استان بوشهر از جمله شهدای حادثه کاظمین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما