تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۰۳
۰
کد مطلب : ۵۵۰

انتشار مجدد کتاب "گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا (س)"

انتشار مجدد کتاب "گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا (س)"
به گزارش خیمه، کتاب "گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا (س)" مراسم ازدواج اميرالمؤمنين(ع) و حضرت زهرا(س) را در قالب داستاني و لحظه به لحظه با تمامی لطایف و جزئیات توصیف می‌کند.

متن ساده و روان، شيوايي و جذابيت مطالب کتاب، پيام مسرت‌بخش رحمت براي هستي، و... همه و همه گوياي فرح و شادي در جریان این واقعه تاریخی است.

این کتاب با اشاره به معجزاتی که طی ایام ازدواج حضرت زهرا(س) رخ می‌دهد، لطف و عنايت پروردگار، شادي آسمانيان، ثمره اين پيوند تا قيامت كه به جز در راستاي محبت به خلق خدا نيست، حضور ملائكه آسمان، پيام‌هاي خالق هستي و... را به تصویر می‌کشد.

دراین کتاب ازدواج حضرت زهرا(س) در 7 مرحله روایت می‌ شود؛ بشارت تا خواستگاری، مراسم عقد، عقد تا عروسی، مراسم عروسی، شب عروسی، عروسی در بهشت و پس از عروسی.

نویسنده در مقدمه کتاب آورده‌است: در کتاب حاضر گزارشی به صورت لحظه به لحظه با تمام جزئیات از ازدواج امیرالمومنین و فاطمه زهرا(س) تقدیم می‌شود تا بدانیم بشارت‌های الهی این عروسی از کجا آغاز شد و مراسم خواستگاری چگونه بود و جهیزیه فاطمه(س) چگونه تهیه شد و عقد دو نور بهشتی توسط چه کسانی خوانده شد و در مراسم عروسی چه گذشت. در اين كتاب هم تاريخ را مي‌خوانيم، هم موعظه مي‌شويم، هم شاد مي‌شويم و هم از خبر شهادت امام حسين(ع) از زبان پيامبر(ص) غمگين مي‌شويم.

به گزارش ایبنا، کتاب «گزارش لحظه به لحظه از ازدواج حضرت زهرا(س)» در 88 صفحه، قطع رقعی، شمارگان 3000 نسخه و قیمت 7000 ريال منتشر شده‌است.


نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما