تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۰۲
۰
کد مطلب : ۵۷۴۲

فيلم «زيارت» در روز شهادت امام رضا(ع) پخش مي‌شود

فيلم «زيارت» در روز شهادت امام رضا(ع) پخش مي‌شود
به گزارش خيمه، شبکه يک سيما در سالروز شهادت امام رضا(ع)، فیلم تلویزیونی «زیــارت» به کارگردانی صادق کرمیــار را عصر روز پنجشنبه، 8 اسفند، ساعت 16 پخش خواهد کرد.

اين فيلم داستان مردی است که برای رسیدن به طلب خود و یافتن فرد بدهکارعازم مشهد می‌شود تا مرد او را بیابد اما زائران دیگری را می‌بیند که هر کدام به امید کرامتی از حضرت رضا(ع) عازم زیارت هستند.

اردلان شجاع کاوه، ستاره اسکندری و حسن جوهرچی در فیلم تلویزیونی «زیارت» بازی کرده‌اند.

همچنين فیلم تلویزیونی «ثانیه شمار» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که مضموني ديني دارد نيز روز پنجشنبه، 8 اسفند، ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش می‌شود .
در این فیلم حمیرا ریاضی، علی دهکردی، نگار فروزنده و سیاووش تهمورث بازي مي‌کنند.

همچنين فيلم «وقتی همه خواب بودند» به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور ساعت 10صبح روز جمعه 9 اسفند از شبکه سه سیما پخش مي‌شود.

فیلم «وقتی همه خواب بودند» داستان بی‌بی سلیمه (با بازی گلاب آدینه) ، مامای پیر و محبوب روستایي است که پس از سالها انتظار، نوبت سفرش به خانه خدا رسیده است. او درحال خداحافظی و حلالیت‌طلبی از اهالی روستا است که نامه‌ای از سازمان حج و زیارت به روستا می‌رسد که بی‌بی سلیمه به علت کهولت سن و بیماری نمی‌تواند به حج اعزام شود...

از شـبـکـه تـهـران نيز پنجشنبه 8 اسفند ساعت 13/30 فيلم« یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی پخش می‌شود.

درخـلاصه داستـان فیلم آمــده است: زنی به نام عزیز که توانایی خواندن قرآن را نداشته، ادعا می‌کند در امامزاده ، سربازی برایش سوره مریم را خوانده و او نیز توانسته از آن پس قرآن را بیاموزد...

رویا نونهالی، رضا کیانیان، اسماعیل خلج، احمدآقالو، هومن سیدی، مریم بوبانی و بهنام وطن به عنوان بازیگران اصلی دراین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما