تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۳۸
۰
کد مطلب : ۶۳۷۹
پیام رهبر معظم انقلاب درباره انفجارهای اخیر

متهم اصلی دراین جنایت نیروهای آمریکایی هستند

متهم اصلی دراین جنایت نیروهای آمریکایی هستند
بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه مصيبت بار تروريستی در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسينی و راهيان حرم دوست، دلهايی را غمزده و عزادار كرد كه به عشق خاندان پيامبر می‌تپد و سعادت و فلاح را در پيروی از محمد و آل محمد صلی الله عليه و عليهم می‌داند.

روسياهانی كه دست به خون اين مظلومان آغشته و مرتكب اين جنايت بزرگ شده‌اند بدانند كه رضايت شياطين انس و جن را بر خشنودی اولياء الهی ترجيح داده و خود را در آتش قهر و خشم خدای عزيز و قهار افكنده‌اند، و ان جهنم لَمُحيطه بالكافرين. دستهای پليد و مغزهای شريری كه اين تروريسم كور و بی‌مهار را در عراق بنيان نهاده‌اند نيز بدانند كه آتش به دامان خود آنان خواهد گرفت و مانند برخی ديگر از كشورهای اسلامی، نيت شوم آنان بيش از همه، گلوی خودشان را خواهد فشرد.

متهم اصلی در اين جنايت و نظائر آن، نيروهای امنيتی و نظامی آمريكايند كه به بهانه مقابله با تروريسم، كشوری اسلامی را ستمگرانه اشغال كرده و دهها هزار انسان را در آن به خاك و خون كشيده و روز بروز ناامنی را در آن افزايش داده اند.

رشد علف‌های هرزه و زهرآگين تروريسم در عراق، بی‌گمان در سياهه جنايات امريكا نوشته می شود و دستگاه‌های اطلاعاتی امريكايی و اسرائيلی نخستين متهمان آنند. انتظار ما از دولت عراق آن است كه با اين جنايات به مقابله‌يی جدی برخيزد و امنيت زائران عتبات عاليات را به طور كامل تأمين كند.

كشتگان اين حادثه، شهيدان زيارت بارگاه حسينی‌اند و پاداش آنان نزد خدای عزيز و رحيم است انشاءالله، ولی دل‌های بازماندگان و دوستداران، مالامال از غم است. اينجانب به همه ی داغداران اين حادثه بويژه خانواده ها و بازماندگان عرض تسليت می‌كنم و شفای مجروحان را از خداوند منان مسألت می‌نمايم.
سيدعلی خامنه‌ای
4/ارديبهشت/1388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما