تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۷
۰
کد مطلب : ۶۹۳۰

ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت هاي مذهبي تايباد راه‌اندازي شد

ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت هاي مذهبي تايباد راه‌اندازي شد
در نشست برنامه‌ريزي ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي، فرماندار تايباد بر لزوم برنامه‌ريزي و نظارت بر برنامه‌هاي ديني در مناطق مرزي تاكيد كرد و از كار‌هاي فرهنگي به عنوان کارهایی  كه ممكن است بعد از چندين سال نتيجه آن به صورت مثبت يا منفي در جامعه پديدار شود، یاد کرد.

مهدي هنرور با اشاره به ارزش‌هاي والاي فرهنگ عاشورايي، بر نظارت علمای متخصص در امور دینی بر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در مناسبت‌های مذهبی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام مهدي نجفي، رييس اداره تبليغات اسلامي تايباد نيز با بیان اینکه اين ستاد با همكاري و هماهنگي مسئولان فرهنگي شهرستان اقدام به جمع آوري و پردازش اطلاعات خواهد كرد، از تبدیل این اطلاعات به برنامه‌های فرهنگی پس از تحليل و اقدام‌هاي كارشناسي لازم، با در نظر گرفتن ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي شهرستان، خبر داد.

حجت الاسلام عليزاده، مسئول تشكل‌هاي ديني خراسان رضوي نيز در اين نشست با اشاره به جمعيت ۱۵۰ هزاري نفري شهرستان مرزي تايباد بیان کرد که با توجه به ضرورت ساماندهي تشكل‌هاي ديني در شهرستان‌هاي مرزي، هماهنگي هاي لازم بين 4 تشكل ديني شامل هيات‌هاي مذهبي، كانون مداحان و شاعران ، انجمن‌هاي اسلامي و كانون فرهنگي انجام شده است.

شهرستان تایباد یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما