تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۱
۰
کد مطلب : ۷۴۷۷

هيچ ممانعتي براي اعزام عمره وجود ندارد

هيچ ممانعتي براي اعزام عمره وجود ندارد
مديرکل روابط عمومي سازمان حج و زيارت بیان کرد که برنامه اعزام به عمره بر اساس جدول زمان‌بندي در حال اجرا است، گفت که هنوز هيچ دستورالعملي درباره ممانعت از اعزام عمره از جانب وزارت حج عربستان و يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ايران به سازمان حج و زيارت ابلاغ نشده است.

عبدالله نصيري با اشاره به اينکه همه دارندگان فيش‌هاي عمره که سال‌هاي قبل در شعب بانک ملي وديعه‌گذاري کرده‌اند، بايد امسال به عمره اعزام شوند، تصریح کرد که اگر اين افراد به هر دليل نتواند امسال به عمره اعزام شوند، بايد فيش‌هاي خود را به فيش بانک ملت تبديل کنند.

وي همچنين به همه دارندگان فيش‌هاي
عمره بانک ملي که امسال به هر دليل به عمره مشرف نمي شوند اطمينان داد که نوبت آنان محفوظ خواهد ماند و سازمان حج و زيارت دستورالعمل تبديل فيش ها و اولويت اعزام اين افراد را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

زمان ثبت نام حج تمتع که پيش از اين تا ۱۵ تير اعلام شده بود، تا پايان تيرماه تمدید شد.

وزیر بهداشت پیش از این توصیه کرده بود، به علت شیوع نسبی آنفلوآنزا در عربستان سالمندان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی از رفتن به سفر عمره خودداری کنند.

کامران باقری‌لنکرانی بیان کرده بود که برنامه کنونی کشور ما در اعزام زائران فقط محدودیت در اعزام این گروه‌های در معرض خطر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما