تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۹:۰۴
۰
کد مطلب : ۷۷۶

فعالیت 600 تشکل مذهبی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خیمه ، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به واسطه دفاتر و نمایندگی های خود در سطح شهرستان ها با 600 تشکل مذهبی رابطه کارآمدی دارند.

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی اين استان در زمینه فعالیت های دینی و فرهنگی گفت: 600 تشکل مذهبی در قالب کانون های فرهنگی، انجمن های اسلامی و هیئت مذهبی در این استان فعالیت می کنند.

وی افزود: 12 درصد این تشکل ها در زاهدان و بقیه در سایر شهرستان ها فعال هستند.

حجت الاسلام قربان پور ادامه داد: انتخابات شورای مذهبی و کانون های مداحان و شاعران مناطق شهری و روستایی استان انجام شده و انتخابات استانی نیز انجام می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی این تشکل ها را از جنبه مالی و فرهنگی حمایت کرده و پس از ساماندهی کامل امور آنها را به اعضا می سپارد.

وی گفت: گرایش جوانان به مسایل دینی بیش از گذشته است بنابراین سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی وظیفه آماده سازی بسترهای لازم برای رشد و نمو جوانه های ایمان را در جامعه بر عهده دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برای تقویت کانون های فرهنگی مساجد، انجمن های اسلامی و هیئت های مذهبی باید بیش از پیش تلاش کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما