تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۳۰۶۶

کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی کمک کار و تصمیم ساز سازمان تبلیغات است

کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی کمک کار و تصمیم ساز سازمان تبلیغات است
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حسام سیروس درنشست کارشناسان تشکل‌های دینی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه استان گفت: هویت‌سازی تشکل‌های دینی براساس و متأثر از انقلاب امام حسین (ع) است چراکه انقلاب اسلامی ما وام‌دار قیام سیدالشهدا بود و از طرفی امروزه هویت سازمان تبلیغات اسلامی عجین با تشکل‌های دینی شده است.

معاون اداره تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامیبیان کرد: برای اینکه بتوانیم از نظام تربیتی هیئت‌ها و از فرهنگ انسان‌ساز مکتب امام حسین (ع) استفاده کنیم باید هیئت‌های مذهبی دربعد تربیتی، بصیرتی و معرفتی پیش بروند و برنامه‌ریزی کنند.

سیروس اضافه کرد: ما به همت تشکل‌های مذهبی سیستان و بلوچستان و راهبردهایی که برای سازمان تبلیغات اسلامی تعریف شده است، بنا داریم گفتمان هیئت‌های مذهبی را دینی کنیم و کار هیئتی را ارزش بدانیم.

معاون اداره تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تشکلهای دینی قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند و این تشکلهای تاثیرگذار اول حوزه مناسبتی، مذهبی و اعتقادی جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: ریشه حوزه تشکلهای دینی به ولایت فقیه برمیگردد، تشکلهای دینی به هئیت های مذهبی، کانونهای فرهنگی، انجمنهای اسلامی فرهنگی و دینی مجوز فعالیت میدهند که در چارچوب برنامه ها و در ارائه خدمات و تسهیلات، هدایتها و تغذیه فکری را مدیریت کنند، تشکلهای دینی به دنبال نظارت و هدایت در چارچوب دین می باشد.

وی اظهار داشت: کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی جهت کمک کار بودن و تصمیم سازی و مشاوره درحوزه تخصصی شان برای سازمان تبلیغات اسلامی می باشند.

سیروس تصریح کرد: انجمن اسلامی یک الویت ضروری برای ما دارد،وظیفه ذاتی سازمان، تبلیغ دین اسلام می باشد، ما معتقدیم دین ما احکام و دستوراتی دارد و در زندگی بشری راه گشا هستند ووقتی کارخوب وتاثیر گذار انجام دهندمیتوانند یک فرد متدین تحویل جامعه دهند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما