تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۸
۰
کد مطلب : ۸۲۷۸

كارگاه آشنايی با اهل بيت(ع) در كاشان برگزار می‌شود

كارگاه آشنايی با اهل بيت(ع) در كاشان برگزار می‌شود
مدير فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفريحی شهرداری كاشان هدف از برگزاری اين كارگاه را بالابردن روحيه معنوی وگسترش مفاهيم تعميق روحيه قرآنی دينی در بين كودكان و ترغيب آنها به فرايض دينی ذكر كرد.

محمد شفافی اجرای نمايش خطابه‌خوانی قصه‌گويی شعرگويی و نقاشی ويژه كودكان مقطع سنی 5 تا نه سال را از جمله برنامه‌های متنوعی اين كارگاه برشمرد.

وی بیان کرد که در اين كارگاه كارشناسان با استفاده از شيوه‌های قصه‌گويی موضوعاتی چون زندگی معصومين(ع)، نماز، احترام به والدين عبارات دينی و مذهبی، الگوهای مناسب قرآنی برای كودك، تهذيب اخلاق در كودكان، ويژگی‌های اخلاق پسنديده از ديدگاه قرآن را ارائه داده و در پايان ازكودكان می‌خواهند تا مباحث اخلاقی و قرآنی آموزش ديده رابه صورت نمايش گروهی اجرا كنند. 

مدير فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفريحی شهرداری كاشان تصریح کرد که همچنين دراين كارگاه كارشناسان با زبان كودكانه به بيان هنرمندانه نكات اصلی و مهم پيرامون نماز احكام دين اسلام و قصص قرآنی می‌پردازند و كودكان برداشت‌های خود را از آنها با وسايل نقاشی به تصوير می‌كشند. 

در كارگاه آشنايی با اهل بيت(ع) كه قرار است بعد از شب‌های قدر در فرهنگسرای مهر برگزار شود، علاوه بر مباحث آموزشی به كودكان هدايايی جهت ترغيب آنها به انجام فرايض دينی اهدا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما