تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۰۰
۰
کد مطلب : ۸۶۰
فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

بر خورد نيروی انتظامی با بدعت‌های در مراسم عزاداری محرم

بر خورد نيروی انتظامی با بدعت‌های در مراسم عزاداری محرم
به گزارش خیمه، فرمانده انتظامی فارس گفت: نيروی انتظامی با خرافات و بدعت‌ها در انجام عزاداری ايام محرم كه با ارزش‌های الهی و دينی مغايرت داشته باشند، برخورد می کند.

سردار «علی مؤيدی» فرمانده انتظامی استان فارس در جلسه تعامل هيئات مذهبی شيراز با اشاره به اين مطلب افزود: برخی از خرافات و بدعت‌ها جايگزين ارزش‌ها و معنويات شده است و ما با قمه‌زنی و مسائلی كه با ارزش‌های الهی و دينی مغايرت داشته باشد، برخورد می‌كنيم.

وی تصريح كرد: هيئات مذهبی بازوی توانمند اسلام و نظام الهی هستند كه در تمام صحنه‌ها از بهترين افراد ارزشی در جامعه محسوب می‌شوند و امروز فلسفه عاشورا نيز بايد به دست آنها در جامعه اسلامی تداوم پيدا كند.

مؤيدی با اشاره به اينكه به‌وسيله اين عزاداری‌ها می توان با مسائل و معضلات اجتماعی جامعه امروز مبارزه كرد، گفت: در بحث امنيت نيز ما آمادگی لازم را از هر حيث داريم و با افراد مزاحم و دست‌فروشانی كه اقدام به سد معبر در مسير هيأت‌ها می‌كنند، برخورد خواهد شد.

بنابرگزارش پايگاه اطلاع‌رسانی پليس، در ادامه اين مراسم «زمرديان» رئيس شورای‌عالی هيئات مذهبی شيراز با گفت: شورای‌عالی هيئات كه بيش از 50 سال قدمت دارد از اول تحت نظارت ولی‌فقيه بوده و تا امروز هم تداوم دارد از نيروی انتظامی نيز انتظار داريم كه ما را مورد حمايت خود قرار دهند و هيئات هم متعهد می‌شوند كه به دستورات نيروی انتظامی توجه كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما