تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۱۳
۰
کد مطلب : ۹۷۱

دسته های عزاداری از استفاده موسیقی ، خود زنی ، حمل شمایل خودداری کنند

به گزارش خیمه، در این همایش که با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان جویبار برگزار شد،حجت الاسلام قلی پور امام جمعه این شهرستان طی سخنانی با اشاره به آفات و آسیبهای عزاداری، هیات های مذهبی را به هوشیاری هر چه بیشتر دعوت کرد و افزود: دسته های عزاداری از استفاده موسیقی ، خود زنی ، حمل شمایل خودداری کنند و مداحان نیز باید در استفاده از اشعار مناسب توجه لازم را داشته باشند.  

همچنین مسئول شورای هیات های مذهبی شهرستان جویبار با اشاره به وجود بیش از دویست حسینیه و سقاخانه در منطقه افزود: تا کنون 150 هیئت مذهبی اقدام به تکمیل فرم شناسائی هیئت نموده اند که پرونده آنان به سازمان تبلیغات اسلامی ساری ارسال و بیش از 70 هیئت مذهبی موفق به دریافت کد شناسائی ملی شده اند .

صفایی از تمامی هیات های  مذهبی شهر و روستای جویبار خواست  تا با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار فرم شناسائی هیات ها را پر کرده و با  مسئولان شورای هیات های مذهبی همکاری لازم را داشته باشند.

خاطر نشان می شود در این مراسم ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار و مسئولین انتظامی این شهر برای بهتر برگزار شدن مراسم های عزاداری ماه محرم، تذکراتی دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما