تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۳۱۷۶
استاد حاج علی آهی در کلام شاگردان خود

استاد آهی همیشه به فکر خدمت رسانی به جامعه مداحان است

استاد آهی همیشه به فکر خدمت رسانی به جامعه مداحان است
روزهای گذشته شاهد بستری شدن استاد حاج علی آهی در بیمارستان هاشمی نژاد تهران بودیم.

به همین خاطر به سراغ برخی از شاگردان وی رفتیم تا بیشتر از این مداح، شاعر و عالم پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام بدانیم.

حاج اعتماد سعید که از شاگردان استاد حاج علی آهی است، ایشان را صاحب تقوی و تعهد به سفره ولایت و امامت می داند.
گفته های حاج جواد اعتماد سعید را درباره استاد علی آهی بخوانید:


حاج اعتماد سعید درباره حاج علی آهی گفت: استاد آهی، خود را مقلد می دانند و بسیار به مقام معظم رهبری عشق می ورزند.

جواد اعتماد سعید، مداح و پیرغلام اهل بیت(ع) گفت: بنده از زمانی که خودم را پیدا کردم استاد آهی را کنار سفره ولایت و امام دیدم.

وی با بیان اینکه حاج علی آهی خدمات بسیاری به جامعه مادحین کردند اظهار داشت: ایشان صاحب تقوی و تعهد بسیار به سفره ولایت و امامت هستند.

مداح و پیرغلام اهل بیت(ع) تصریح کرد: هرگاه حاج آقای آهی خدمت مقام معظم رهبری می رسند به فکر خدمت رسانی به جامعه مداحان هستند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم پدرم (حاج علی اعتماد سعید) سالها با حاج آقای آهی مأنوس بودند خاطرنشان کرد: ایشان بسیار با صفا و با وقار هستند و هرگاه بنده را می دیدند از مرحوم جد و مرحوم پدرم سوال می کردند.

اعتماد سعید ادامه داد: ایشان پس از انقلاب هیچگاه رنگ عوض نکردند و در زمره السابقون السابقون هستند.

وی با بیان اینکه محروم پدرم در مساجد بازار مانند سید عزیزالله، بزازها، صنف آهن فروشان و... تعامل نزدیکی با آقای آهی داشتند اظهار داشت: ایشان مسجد امیرالمؤمنین را در محله سرآسیاب ساختند و در ماه مبارک رمضان در آنجا فعالیت داشتند؛ بنده نیز اولین بار در این مسجد خدمتشان رسیدم.

این پیرغلام اهل بیت(ع) در پایان با تأکید بر اینکه استاد آهی خود را مقلد می دانند و بسیار به مقام معظم رهبری عشق می ورزند گفت: ایشان بسیار با مراجع مأنوس هستند و دارای علم و فن بیان قوی هستند.
مرجع : وارث
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما