تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۳۴
۰
کد مطلب : ۱۳۴۳۴

ربنا و لحظه خوش افطار

ربنا و لحظه خوش افطار
تلویزیون از لحظه‌های این چنینی که خانواده در کنار هم جمع می‌شوند غافل نشده‌است و ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان خود را در کانال‌های مختلف به گونه‌ای تنظیم کرده‌است که تا برنامه یک کانال تمام نشده برنامه دیگری شروع شده و مخاطب نیز لحظات معنوی افطار را با رسانه سپری می‌کند.
رسانه به تمام موقعیت‌هایی که می‌تواند مخاطب را به چنگ آورد سرک کشیده‌است. دیگر برای مخاطب عادت شده است که لحظه‌های معنوی خود را نیز با رسانه سهیم شود.

از قرآن سرگرفتن‌های شب قدر تا دعا کردن و دریافتن لحظه‌های شرعی برای انجام مراسم عبادی همه و همه با کوک تنظیم رسانه‌ای می‌چرخد.

بر سر سفره‌های سحری تا بعد از جمع شدن سفره‌های افطار، گریزی از هجمه رسانه نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما