تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۰۴
۰
کد مطلب : ۱۰۳۹۵

فراخوان مسابقه «یلدای خون» منتشر شد

فراخوان مسابقه «یلدای خون» منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، این مسابقه در سه بخش «داستان کوتاه»، «شعر»، «پیامک» برگزار می شود و هنرمندان علاقه مند به شرکت در آن می‌توانند آثار خود را در بخش های یاد شده به صورت مستقیم به دبیرخانه این مسابقه در معاونت آموزشی حوزه هنری و یا از طریق رایانامه به باشگاه هنرمندان جوان ارسال کنند.

همچنین در فراخوان، شرایط شرکت در هر بخش به شرح زیر اعلام شده است:

- در بخش داستان کوتاه، هر هنرمند مجاز به ارسال حداکثر سه اثر و هر اثر حداکثر در دو صفحه A4 است که باید در قالب WORD2003 و با فونت Tahoma و به اندازه ۱۲ باشد.

- در بخش شعر نیز هر هنرمند تنها با حداکثر سه اثر و هر اثر در حداکثر سه صفحه A4 در مسابقه شرکت کند که مشخصات تایپی آن همانند بخش داستان کوتاه است.

- در بخش پیامک علاقه‌مندان تنها مجاز به ارسال یک پیامک هستند که باید به حداکثر ۲۱۰ کاراکتر فارسی محدود شود و دبیرخانه به متون غیر فارسی ترتیب اثر نخواهد داد.

فراخوان مسابق «یلدای خون» مهلت ارسال آثار در بخش پیامک را ۲۱ آذر و دو بخش شعر و داستان کوتاه را تا تاریخ ۱۰ دی اعلام کرده است که علاقه مندان با مراجعه به آدرس اینترنتی باشگاه به نشانی festival@bashgahonar.ir و یا آدرس پستی باشگاه به نشانی تقاطع حافظ و سمیه، حوزه هنری، طبقه دوم، معاونت آموزشی و پژوهشی، باشگاه هنرمندان جوان ، آثار خود را ارایه کنند.

ضمیمه کپی شناسنامه به آثار ارسالی به منظور شرکت در مسابقه الزامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما