تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۳
۰
کد مطلب : ۱۱۰۵۱

بیانیه مجمع روحانیون مبارز به مناسبت حوادث عاشورا

بسم الله الرحمن الرحیم

عاشواری حسینی بزرگترین خاستگاه و الهام بخش انقلاب اسلامی و راهنمای ملت شریف ایران در مسیر عزت و آزادی و سربلندی بوده است.

انتخاب حسینیه به عنوان پایگاه رهبری انقلاب و ارشاد جامعه از سوی حضرت امام از این پایگاه، خود نشانه پیوند میان این دو حادثه تاریخ ساز است.

امروز باید خون گریست که در عاشورای حسینی و به دنبال انواع اهانت‌ها به بیت و میراث امام از سوی مدعیان دروغین طرفداری از انقلاب به حسینیه‌ای که تداعی کننده یاد و نام امام بوده و هست، جسارت شد و به مجلس آرام بزرگداشت عاشورا با چوب، چماق و زنجیر و با شعارهای اهانت‌آمیز حمله کردند، زدند و بستند وشکستند و بدین وسیله هم به عاشورا و هم به امام خمینی(س) جسارت را به اوج خود رساندند و مردم بیگناه را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شگفتا کسانی که به بهانه جنایت پاره کردن عکس امام هر چه خواستند کردند و گفتند و یاران امام و انقلاب را مورد اهانت و جسارت قرار دادند، اینک متاسفانه به حسینیه‌ای حمله و اهانت می‌کنند که بیش از هر چیز و هر جا یاد‌آور نام و بزرگی حضرت امام است.

چماقداران با شعار حیدر، حیدر به مجالس دیگری در تهران و بعضی شهرها که به بزرگداشت عاشورا بر پا شده بود حمله و جسارت کردند و پاره‌ای از آنها را تعطیل کردند و در روز عاشورا نیز حوادث تلخی پیش آمد که منجر به کشته و زخمی شدن عده‌ای از هموطنان در تهران و بعضی از شهرها گردید و یکی از کشته شدگان خواهر زاده نخست وزیر محبوب حضرت امام جناب آقای مهندس موسوی بود.

مجمع روحانیون مبارز ضمن محکوم کردن این رفتارهای ضد اسلامی و ضد قانونی به خانواده‌های محترم این عزیزان به ویژه جناب آقای مهندس موسوی تسلیت می گوید.

ما نیز مانند میلیون‌ها مسلمان ایرانی این جنایات را ناباوارانه می‌بینیم و نمی دانیم چرا مسئولان نظام جمهوری اسلامی اجازه می‌دهند که این چنین به امام و انقلاب و مردم اهانت شود و بدخواهانی با آزادی و امنیت کامل سبب دور شدن مردم از انقلاب و نظامی گردند که برای پیروزی و استقرار آن هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است.

اما این را می‌دانیم که غیرت خداوند بزرگ به دفاع از بندگان بی دفاع و مظلوم دست این جاهلان فریب خورده و صحنه گردانان پشت پرده را قطع خواهد کرد.

مجمع روحانیون مبارز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما