تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۱۷۷۳

فراخوان مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات

فراخوان مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات
ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در چارچوب اهداف خود فعالیت‌ها و طرح‌های بسیار مهمی را در شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین، کوفه و سامرا انجام و در دست اجرا دارد.

تمامی علاقه‌مندان و شیفتگان مکتب اهل‌بیت(ع) می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها و واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۱۱۰ بانک صادرات ایران در سراسر کشور و خارج از کشور در این امر خیر سهیم باشند.

بانک صادرات ایران نیز در این باره تسهیلاتی را برای هم‌میهنان برای اعطای وام ۳۶ اقساطی به تمامی افراد مراجعه کننده به هر مقداری که قصد کمک داشته باشند را ماهانه به صورت اقساط دریافت می‌کند که در این مورد هیچگونه ضمانت و سودی از افراد دریافت نمی‌شود.

همچنین تمامی شعب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در طول مسیر آماده ثبت نام و دریافت کمک‌های مردم هستند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۵۹ پروژه در شهر نجف اشرف از جمله طلاکاری طوق داخل کتیبه گنبد، راه‌اندازی شبکه ماهواره حرم و دوربین‌های مدار بسته، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و انتقال آب از کوفه به حرم به طول ۶/۵ کیلومتر و سنگ‌کاری و کاشی‌کاری حرم و ۵۲ پروژه در کربلای معلی و ۲۵ پروژه در سامرا، کوفه و مسیب و ۲۰ پروژه در کاظمین اجرا شده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عاليات، اين ستاد طرح همياری عاشقانه در مکتب عشق اهل‌بيت عليهم‌السلام را با همکاری بانک صادرات ايران در راستای ايجاد بستر مناسب به منظور اخذ وجوه از عموم مسلمانان جهان در مشارکت و تامين هزينه‌های لازم طراحی و ساخت پروژه‌های مرمت و بازسازی و توسعه عتبات عاليات را اجرا می‌کند.

تمامی علاقه‌مندان و شيفتگان مکتب اهل‌بيت‌(ع) می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها و واريز کمک‌های خود به شماره حساب ۱۱۰ بانک صادرات ايران در سراسر کشور و خارج از کشور در اين امر خير سهيم باشند.

بانک صادرات ايران نيز در اين باره تسهيلاتی را براي هم‌ميهنان براي اعطای وام ۳۶ اقساطی به تمامی افراد مراجعه کننده به هر مقداری که قصد کمک داشته باشند را ماهانه به صورت اقساط دريافت می‌کند که در اين مورد هيچگونه ضمانت و سودی از افراد دريافت نمی‌شود.

همچنين تمامي شعب در روز راهپيمايی ۲۲ بهمن در طول مسير آماده ثبت نام و دريافت کمک هاي مردم هستند.

بر اساس اين گزارش، تاکنون ۵۹ پروژه در شهر نجف اشرف از جمله طلاکاری طوق داخل کتيبه گنبد، راه‌اندازی شبکه ماهواره حرم و دوربين‌های مدار بسته، سيستم‌های سرمايشی و گرمايشی و انتقال آب از کوفه به حرم به طول ۶/۵ کيلومتر و سنگ‌کاری و کاشی‌کاری حرم و ۵۲ پروژه در کربلای معلی و ۲۵ پروژه در سامرا، کوفه و مسيب و ۲۰ پروژه در کاظمين اجرا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما