تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۱
۰
کد مطلب : ۱۲۱۸۸
فرماندار شیراز:

باید بهترین شرایط برای زائران سومین حرم اهل بیت فراهم شود

باید بهترین شرایط برای زائران سومین حرم اهل بیت فراهم شود
ابراهیم عزیزی فرماندار شیراز گفت: در شهرستان شیراز امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی برای استقبال از میهمانان نوروزی وجوددارد که در صورت استفاده مناسب و درست از این امکانات با هیچ مشکل و کمبودی مواجه نخواهیم شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین حجم مراجعات کسانی که به استان فارس و شهر شیراز وارد می‌شوند حرم‌های مطهر احمدی و محمدی است لذا می‌طلبد که خصوصا در این مکان‌ها تدابیر مناسب‌تر و امکانات بیشتری بسیج شود تا زایرانی که از اقصی نقاط کشور برای زیارت این مکان‌های مقدس به شیراز سفر می‌کنند با کوچکترین مشکلی مواجه نشوند.

عزیزی ادامه داد: زیبنده سومین حرم اهل بیت(ع) نیست که زائران در اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) و دیگر مکان‌های زیارتی این شهر ناهنجاری و بی‌نظمی مشاهده کنند و با محیطی عاری از نظافت و تمیزی مواجه شوند.

او گفت: همکاری تمام اداره‌ها و سازمان‌ها خصوصا در بحث در اختیار گذاشتن امکاناتی از جمله پارکینگ و اقامتگاهی که دارند می‌تواند تا حد زیادی مشکل ترافیک و اسکان میهمانان را برطرف نماید.

او اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا مراسم ویژه آغاز سال ۱۳۸۹ به بهترین شکل ممکن در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگذار شود.

فرماندار شیراز ادامه داد: با استفاده از تجربیات سال‌های قبل و رفع نقاط ضعفی که در سال‌های قبل با آن مواجه بوده‌ایم و تقویت نقاط قوت می‌توان شرایط را به بهترین شکل برای حضور زائران و مسافران در سومین حرم اهل بیت(ع) فراهم کنیم.

عزیزی از مسوولان انتظامی شهرستان شیراز نیز خواست تا تمام امکانات را برای برقراری امنیت زائران و مسافران به کار برند.

وی همچنین از دستگاه‌هایی که در سطح شهر اقدام به حفاری کرده‌اند نیز خواست تا ۱۵ اسفندماه جاری نسبت به ترمیم نقاط حفاری شده اقدام نموده و از حفاری مجدد تا پایان تعطیلات نوروزی مگر در مواقع خاص خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما