تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۲۴
۱
۰
کد مطلب : ۱۲۲۷۲

دانشگاه پيام نور رامشير ميزبان همايش «در جستجوی امام حسين(ع)» است

دانشگاه پيام نور رامشير ميزبان همايش «در جستجوی امام حسين(ع)» است
اين همايش با اهداف فراهم ساختن زمينه مناسب و مطلوب برای تحقيق و پژوهش حسينی، نظريه‌پردازی، توليد علم و كشف افق‌های تازه در عرصه‌ فرهنگ حسينی، شناخت انحرافات و باورهای غلط و تحليل آسيب‌های آن در قيام امام حسين(ع)، فراهم آوردن زمينه شركت مؤثر و عالمانه‌ انديشمندان در عرصه نهضت حسينی و تقويت انديشه‌ها و باورهای نهضت حسينی برگزار می‌شود.

آثار همايش «در جستجوی امام حسين(ع)» در قالب پژوهش عاشورايی شامل مقالات علمی و در قالب ادبيات عاشورايی در زمينه شعر كلاسيك، شعر نو و سپيد، داستان كوتاه، قطعه ادبی و نمايشنامه، به دبيرخانه ارسال شده‌اند.

كميته پنج نفره داوری متشكل از اعضای هيات علمی برخی دانشگاه‌های استان، ارزيابی مقالات را برعهده دارند و تاكنون ۲۰ اثر به دبيرخانه اين همايش رسيده است.

لازم به ذكر است كه آثار فاقد كيفيت مورد بررسی قرار نمی‌گيرند و مقالات بايد در برگيرنده يافته‌های علمی جديد و پيرامون محورهای همايش بوده و پيش از اين در مجلات و همايش‌های ديگر منتشر نشده باشد.

همايش «در جستجوی امام حسين(ع)»، پيرامون محورهای امام حسين(ع) و قرآن، عاشورا در عصر حاضر، انحرافات و بدعت‌ها، فلسفه قيام امام حسين(ع)، دين و سياست در عاشورا، نقش زن در قيام حسينی، نقش عاشورا در بيداری ملت‌ها، فلسفه قيام حسينی و زندگی امروز، تحليل زيارت عاشورا و رسالت نخبگان در فتنه‌های اجتماعی از ديدگاه نهضت حسينی پيگيری می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

بي نام
Kuwait
چه حس بديه كسي كه يه عمر با فكر وخيالش زندگي كني به اميد اينكه بهش برسي
ولي نه سر يه سري مسايل رابطه ها به هم بخوره
شايد هم قسمت اين بود
كسي كه ارزوته فقط ببينيش وقتي هم كه ببينيش فقط يه سلام و ديگه هيچي نتوني بگي هر چي هست تو دلت بريزي و زار زار گريه كني

فقط ميدونم كه داره ترم اخر ميخونه و كارشناسي ميگيره شايد هم چند وقته ديگه مطب بزنه
مطب خانم دكتر...روانشناس
هر جا باشي برات ارزو ميكنم خوشبخت باشي