تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۶
۰
کد مطلب : ۱۳۰۴۷
سرپرست زایران ایرانی:

ترکیب کاروان‌های حج سال آینده، مرداد ماه مشخص می‌شود

ترکیب کاروان‌های حج سال آینده، مرداد ماه مشخص می‌شود
جامعه: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ترکیب کاروان‌های زایران حج سال ۱۳۹۰ به منظور برنامه‌ریزی در جهت امور فرهنگی و آموزشی حجاج، مردادماه امسال مشخص می‌شوند.

حجت الاسلام علی قاضی عسکر گفت: با مشخص شدن کاروان‌های حج، یکسال برای انجام فعالیت‌های فرهنگی فرصت داریم که این زمان، برای آموزش و ارتقای مباحث فرهنگی در حج مغتنم است.

سرپرست زایران ایرانی یادآورشد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بعثه، کلاس‌های آموزشی و رتبه‌بندی زایران (بر اساس میزان آگاهی و تحصیلات) در کاروان‌های حج محقق می‌شود.

قاضی عسکر، تالیف کتاب‌های آموزشی و سطح‌بندی کلاس‌های آموزش را مطابق با سطح آگاهی و تحصیلات زایران در کاروان‌های حج دانست و اظهار امیدواری کرد: با برنامه تنظیم شده، زمینه آموزش مناسب زایران در زمان انتظار آنان برای اعزام به حج ، فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از تالیف کتاب‌های آموزشی و مباحث مربوط به زیارت در حوزه عتبات عالیات خبر داد و گفت: کتاب‌های خوبی در این زمینه تالیف شده که امسال نیز تعدادی از آنها منتشر شده است.

وی، اجرای برنامه‌های آموزشی برای حجاج و زایران عتبات عالیات را زمینه‌ای برای بروز فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی در عرصه‌های یادشده برشمرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما